Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@16:33:50 GMT

پارک خودرو در داخل استخر توسط راننده ناشی! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۸۸۵۰

پارک خودرو در داخل استخر توسط راننده ناشی! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رانندگی یکی از مهارت هایی است که رانندگان با گذراندن یک دوره کوتاه مدت عملی موفق به دریافت لایسنس یا گواهینامه مربوط به آن می شوند. در طی این دوره رانندگان آنچه را که لازم است یک راننده برای یک رانندگی ایمن بداند بصورت عملی فرا می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به تازگی اتفاقی که برای یک سالخورده آمریکایی در حال آموزش مهارت رانندگی رخ داد خبرساز شد. در این اتفاق جالب که در ایالت مریلند آمریکا رخ داد این زن 60 ساله حین آموزش رانندگی ناگهان به همراه خودرو و مربی اش به داخل یک استخر سقوط کرد. بنا به گزارش شبکه فاکس نیوز آمریکا این زن در حال یادگیری پارک خودرو بود که در اثر خارج شدن خودرو از کنترل او به داخل استخر سقوط کرد.

این زن و مربی اش پیش از رسیدن پرسنل نجات غریق موفق شدند از داخل خودروی سقوط کرده به داخل استخر خارج شوند. در این حادثه به هیچ یک از آنها آسیبی وارد نشد. همچنین در لحظه سقوط خودرو هیچ فردی در داخل استخر در حال شنا نبود. این حادثه در شهر "مونتگومری" ایالت مریلند آمریکا رخ داد. عکسی که توسط سخنگوی آتشنشانی محلی آمریکا در صفحه توئیتر منتشر شده است نشان می دهد این خودرو در حالی که در وسط استخر قرار دارد تقریبا به زیر آب رفته است. "پیت پرینگر، سخنگوی آتش نشانی محلی مونتگومری اشتباه راننده را حین یادگیری پارک خودرو علت این حادثه دانست. پلیس محلی آمریکا تحقیقات در این باره را آغاز کرده است.

انتشار تصاویر و ویدئوی مربوط به این حادثه در صفحه توئیتر با واکنش برخی کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " این راننده به تمرین بیشتری در خصوص این نوع پارک در داخل استخر دارد."

گفتنی است؛ این نخستین باردر آمریکا نیست که افراد حین رانندگی یا تمرین رانندگی از مکان های عجیب سر در می آورند. در ژانویه امسال نیز یک راننده در ایالت کالیفرنیا حین رانندگی در جاده در طبقه دوم یک آپارتمان گرفتار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

سقوط زن در حال آموزش رانندگی در استخر!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین ها تست رانندگی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت

به گزارش خبرنگار مهر، یک دستگاه سواری سوزوکی ویتارا، ظهر امروز شنبه، در محور نیزار قم به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیج در صحنه جان خود را از دست داد و سرنشینان این خودرو توسط تیم امداد و نجات هلال احمر از خودرو خارج شدند و یک نفر مجروح این حادثه با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

متأسفانه بر اثر این حادثه «حمید نیکویی»، پیشکسوت عرصه اطلاع رسانی و خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در شهرستان محلات، جان خود را از دست داد.

عضویت در هیأت مدیره مؤسسات خیریه؛ حمایت از بیماران ام اس سرطانی مهر سلامت محلات، خیریه علوی، خیریه فاطمیه محلات (دارلایتام)، خیریه سالمندان حضرت رسول اکرم (ص) محلات از فعالیت‌های عام المنفعه مرحوم نیکویی بود.

حسین محمودی فر در پیامی درگذشت حمیدنیکویی خبرنگار پیشکسوت و نماینده روزنامه جمهوری اسلامی در شهرستان محلات را به خانواده ایشان وجامعه فرهنگی و هنری استان مرکزی تسلیت گفت.

کد خبر 6096690

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • سقوط کارگر شهرداری به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه