Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه به تشریح برنامه‌های روز تاسوعا و عاشورا در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور پرداخت.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره برگزاری برنامه‌های تاسوعا و عاشورا در بقاع متبرکه و امامزادگان کشور اظهار کرد: مهمترین برنامه روز تاسوعا و عاشورا حضور دسته‌های عزاداری در امامزادگان و بقاع متبرکه و اقامه نماز ظهر و عصر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این روز دسته‌های عزادارای برای عرض تسلیت به فرزندان اهل‌بیت (ع) از نقاط مختلف شهر‌ها به سمت ۲ هزار و ۳۵۱ امامزاده حرکت می‌کنند و عزاداری در امامزاده‌ها انجام می‌گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف تاکید کرد: نکته مهم برپایی نماز جماعت ظهر و عصر روز تاسوعا و عاشورا است؛ با همکاری هیئات مذهبی و هیئت امنای امامزادگان نماز جماعتی با شکوه برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام عادل تقویت باور‌های دینی و تبیین قیام عاشورا در بین عموم مردم، تبیین جایگاه حکومت اسلامی و نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی، ایجاد بصیرت عاشورایی با استفاده از بیانات مقام معظم رهبری و امام راحل و بیان صحیح وقایع نهضت حسینی و روشنگری نسبت به خرافات و انحرافات را از اهداف طرح سوگواره بصیرت عاشورایی عنوان کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عزاداری سازمان اوقاف عاشورا تاسوعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد:  میز‌های خدمت این هفته ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور  مدیران کل  آموزش و پرورش  - نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس - تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسای پردیس شهید رجایی (برادران) و پردیس علامه طباطبایی (خواهران) دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است