Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@14:53:29 GMT

1150 مداح در مجالس ماه محرم قزوین مشغول فعالیت هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۸۹۳۶

1150 مداح در مجالس ماه محرم قزوین مشغول فعالیت هستند

قزوین - ایرنا - معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین گفت: 1150 مداح عضو سامانه طوبی در مجالس عزاداری ماه محرم هیات های مذهبی استان مشغول به فعالیت هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عباس نظری روز چهارشنبه همزمان با تاسوعای حسینی (ع) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مداحان از سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین دارای مجوز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین از مداحان به عنوان عضوی از شبکه تبلیغ معارف دینی نام برد و اظهار داشت: از مداحان خواسته ایم تا در مجالس خود معرفت افزایی نسبت به قیام امام حسین (ع) و نهضت ایشان را در برنامه داشته باشند که این موضوع در تاکیدات مقام معظم رهبری به این قشر نیز به چشم می خورد.
این مسئول، رسالت مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را حساس و خطیر خواند و گفت: مداحان باید در انجام کار خود از اشعار با محتوا و مضامین شایسته استفاده کرده و توصیه های مقام معظم رهبری به این قشر را مورد توجه جدی قرار دهند.
وی با اشاره به ثبت 2 هزار و 300 هیات مذهبی در استان قزوین،گفت: از بین 1800 مورد فعال هستند که در ایام سوگواری سالروز شهادت سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) به اجرای برنامه های عزاداری می پردازند.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي مذهبي مداحان اهل بيت قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، قاضی تعزیرات حکومتی استان در گفتگوی اختصاصی به خبرنگار خبرگزای صداوسیما گفت : نداشتن مجوز فعالیت درمانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و  بکارگیری افراد فاقد صلاحیت و تخصص ،  از تخلفاتی بود که موجب پلمب این موسسه شد.   

بابایی فر افزود: تعزیرات برابر قانون تا اطلاع ثانونی تمامی ملزومات داخل این کلینیک غیرمجاز را ضبط می‌کند تا پس از تکمیل پرونده تعیین تکلیف شود.

به گفته وی، این مرکز باید در مرحله نخست مجوز اخذ کرده و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی نیز صلاحیت را احراز کند تا جواز فعالیت صادر شود، همچنین باید افرادی که متخصص و دارای صلاحیت هستند را جذب کند.

 

دیگر خبرها

  • مداح: نباید برای کیانی فشار روانی ایجاد شود
  • نیروی زمینی ارتش مشغول انسداد نوار مرزی ایران و افغانستان است
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین 
  • مصوبات مجلس در «لایحه تجارت» منجر به رونق اقتصادی می‌شود
  • سفارت هلند فعالیت خود در تهران را از سر گرفت