Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ اردشیر نادری رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر اظهار کرد: چند روز گذشته زنی ۳۱ ساله و کارمند به دلیل اینکه خواستگار نداشت، اقدام به مراجعه به رمال و فالگیر می‌کند.

وی افزود: این زن از طریق خاله خود که در خارج از کشور اقامت داشت با یک فالگیر و رمال آشنا می‌شود و با وی تماس می‌گیرد تا در صورت طلسم ناشی از نبود شوهر و خواستگار بخت خود را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری در ادامه گفت: زن فالگیر از تماس گیرنده طلب مبلغ ۲۰ هزار تومان می‌کند و می‌گوید که مبلغ را به حساب من واریز کن تا بعد از پیامک واریز به حساب کارت را انجام دهم.

وی در ادامه گفت: پس از واریز پول به حساب فالگیر وی اقدام به گرفتن فال به صورت تلفنی برای زن کارمند کرد و در جزئیات فال به وی گفت که شما طلسم داری و موضوع شما یک مسئله سنگین است و باید حضورا به سراغ یک فالگیر دیگر بروی تا کارت را بررسی و انجام دهد، کاری از دست من بر نمی‌آید.

رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر گفت: این باند فالگیران متشکل از ۳ نفر بودند، ۲ نفر زن و یک مرد اعضای تشکیل دهنده باند بودند.

وی افزود: زمانی که زن کارمند به آدرسی که فالگیر به وی اعلام کرده مراجعه می‌کند، در محل یک زن فالگیر دیگری را می‌بیند که به همراه یک مرد در آن جا حضور دارد و وقتی که موضوع را بیان و زن فالگیر از وی طلب مبلغ یک میلیون تومانی را می‌کند و می‌گوید که دعایی برایت می‌نویسم که مشکلت حل شود و پس از دریافت مبلغ ۴۰ هزار تومانی از زن کارمند کارش را آغاز می‌کند.

نادری گفت: پس از واریز کردن پول درخواستی از سوی زن کارمند به حساب اعلام شده فالگیران، زن فالگیر دعایی می‌نویسد و در یک کیف کوچکی قرار داده و به زن کارمند تحویل می‌دهد و می‌گوید که یک قالیچه دست بافت را تهیه کن و آن را در منزلت نگهداری کن و پس از گذشت ۴۰ روز که نتیجه خواهی گرفت و بعد آن قالیچه را بیاور و به من نشان بده.

وی در ادامه گفت: پس از آن که زن کارمند با گذشت ۴۰ روز هیچ نتیجه‌ای بابت توصیه‌هایی که فالگیر به وی کرده بود نتیجه‌ای نگرفت به کلانتری مراجعه و شکایت خود را از زن فالگیر اعلام می‌کند، در همین زمان شخصی دیگر نیز با موضوع اینکه سال‌ها دارای فرزند نشده و به یک فالگیر بابت رفع مشکل خود مراجعه کرده است و در زمان انجام مراحل گرفتن فال به ظاهر مرد فالگیر شک می‌کند و یک درگیری لفظی بین این دو نفر رخ می‌دهد و شاکی به کلانتری ۱۶۱ ابوذر آمده و شکایت خود را به ماموران ما اعلام می‌کند.

رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر با بیان اینکه ماموران با مراجعه به آدرس اعلام شده توسط شاکی رفتند، گفت: زمانی که ماموران عملیاتی کلانتری در محل مورد نظر حاضر شدند خبری از مرد فالگیر نبود و دو زن در آنجا توسط پلیس دستگیر شدند.

وی در بازرسی‌های پلیس از محل مورد نظر گفت: در بازرسی‌ها قفلی کشف شد که بر روی آن دعایی نوشته شده بود و تعدادی فنجان، قهوه و پارچه‌هایی که بر روی آن‌ها دعا‌هایی نوشته شده بود، کشف و ضبط شد.

نادری گفت: زن فالگیری که به صورت تلفنی اقدام به فال گرفتن می‌کرده، زنی ۳۴ ساله و مجرد است و با مادر و خواهرانش زندگی می‌کند و از ۱۵ سالگی توسط پیر زنی که مستاجرشان بود و به این کار مشغول بوده انجام این کار را از وی یاد گرفته و اقدام به فالگیری از دیگران می‌کند و درآمدش ماهانه ۳/۵ تا ۴ میلیون تومان است.

وی افزود: طبق اعترافات زن فالگیر وی اقدام به کلاهبرداری‌های زیادی کرده و کارشناس حسابداری است و از آنجا که این کار برایش جذابیت دارد دست به انجامش زده است.

نادری در رابطه با قفل منقوش به دعایی که در بازرسی از محل کشف شده است، گفت: یک دختر خانمی با مراجعه به فالگیران می‌گوید که من عاشق پسری شده ام و می‌خواهم مهرم نسبت به وی بیشتر شود باید چه کاری انجام دهم، فالگیران نیز با نوشتن دعا‌هایی بر روی قفل آن را به دختر جوان داده و می‌گویند که باید از این قفل نگهداری کنی و به آن دست نزنی و قفل را باز نکنی تا بعد ۴۰ روز نگهداری از آن پسر مورد علاقه ات مهرت نسبت به وی زیاد شود.

وی افزود: نه تنها بعد از گذشت ۴۰ روز مهر دختر به پسر افزایش نیافت، بلکه وی با یک دختر دیگر ازدواج کرد و همین امر سبب طرح شکایت دختر جوان از فالگیران شده و قفل را به کلانتری آورده و به ماموران تحویل داد.

رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر در پایان گفت: تحقیقات و بررسی‌ها درباره این ادامه دارد و مرد فالگیر نیز تحت تعقیب پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ "کامران ملکی" در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان فردیس و اعلام شکایت مبنی بر اینک شاکی و پدرش در یکی از خیابان های فردیس در حال تردد بوده‌اند که توسط چند نفر ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: در روزهای بعد نیز چندین نفر از شهروندان به کلانتری مرکزی فردیس مراجعه و شکایت‌های مشابهی را مطرح که با توجه به حساسیت موضوع و افزایش احساس ناامنی بین شهروندان، تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان پرونده شدند که پس از هماهنگی قضائی، وی را دستگیر و پس از تحقیقات تکمیلی متهم دوم نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ملکی در پایان با اشاره به اینکه هر ۲ متهم دستگیر شده پس از معرفی به دستگاه قضائی روانه زندان شدند، اظهار داشت: این افراد از اراذل و اوباش سابقه دار و خطرناک شهرستان بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان گفت: امنیت شهروندان خط قرمر پلیس است و با سلب کنندگان آرامش و آسایش مردم بدون مماشات برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/.

کد خبر: 1229517 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ببینید | چند پرسش و پاسخ مهم برای دختران جوان و زنان!
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست
  • گشایش گره ترافیکی خوی
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان