Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@11:18:03 GMT

پیراهن استقلال شده اسباب بازی؛اینها پشت پرده دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۹۳۳۳

پیشکسوت تیم استقلال گفت: وقتی الان هواداران به امثال قائدی و اسماعیلی می‌گویند ستاره باید فاتحه فوتبال را خواند.

به گزارش تابناک ورزشی، حسن روشن در خصوص شکست تیم استقلال مقابل السد گفت:بازی را تماشا کردم و کلی هم حرص خوردم. می‌دانید چرا؟ چون پیراهن استقلال برای یک عده شده اسباب بازی! مهدی قائدی یک نیمه فرصت بازی داشت ولی چه کار کرد؟ از بس این مردم این بازیکنان را بزرگ کردند حاصلش می‌شود همین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنی که مرتب در رسانه‌ها اسم ستاره به او می‌دهند فردا در زمین بازی می‌شود همین.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد:هواداران استقلال خودشان می‌فهمند که کجا اشتباه کرده اند و برخی از بازیکنان را بی دلیل بزرگ می‌کنند. این حرف من چند سال است که مسخره می‌شود، اشکالی ندارد ولی زمانی که ما بازی می‌کردیم نه ادا در می‌آوردیم نه این رسانه‌ها اینگونه بازیکن بزرگ کن بودند! اینها همه پشت پرده دارد که نمی‌خواهم در موردش حرف بزنم ولی پیراهن استقلال برای برخی از این بازیکنان بزرگ است. می‌خواهید قبول کنید می‌خواهید نکنید.

حسن روشن تصریح کرد:الان شنیده‌ام به بازیکنی مثل فرشید اسماعیلی می‌گویند ستاره، روزی در دفتر مدیرعامل وقت استقلال(افشارزاده) بودم که شنیدم منصوریان به توفیقی گفت با این فرشید اسماعیلی قرارداد ببندید. توفیقی گفت این بازیکن ۹۵۰ میلیون می‌خواهد که همانجا تعجب کردم. این بازیکن ۳ یا ۴ سال پیش ۹۵۰ میلیون از استقلال می‌خواست. وقتی هوادار هم بازیکن را با این شرایط می پذیرد معلوم است چند سال بعد احساس بزرگی می‌کند. وقتی الان به قائدی و اسماعیلی می‌گویند ستاره باید فاتحه فوتبال را خواند. بازیکنی که یک بازی خوب است ۱۰ بازی بد اسمش ستاره است؟

حسن روشن بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در ادامه تاکید کرد:پیراهن استقلال برای بعضی‌ها اسباب بازی شده و با آن در صفحات مجازی بازی می‌کنند. بماند که در بازی با السد اگر غفوری زودتر بازی می‌کرد شرایط کاملا فرق می‌کرد.اخراج چشمی هم در نتیجه تاثیر داشت ولی به هر حال اگر تیم صعود می‌کرد شاید در مرحله بعد به مشکل می‌خورد. استقلال در وهله اول این مشکل را دارد که بازیکنانش خود بزرگ بین هستند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود

حسن‌زاده که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم.

وی گفت: در چنین مسابقاتی که موضوع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم.

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگ‌تری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

کد خبر 6087812

دیگر خبرها

  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت