Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@03:27:11 GMT

یک بازی محبوب تبدیل به سریال شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۹۳۹۴

یک بازی محبوب تبدیل به سریال شد

رکنا: تهیه‌کننده بازی ترسناک «آلن ویک» به دنبال ساختن سریالی بر اساس این بازی است.

بازی «آلن ویک» قرار است به یک مجموعه‌ سریالی تبدیل شود. این سریال با همکاری استودیوی بازی‌سازی رمدی و شرکت فیلم‌سازی Contradiction Films شکل گرفته است. سریال تلویزیونی آلن ویک به تهیه کنندگی «پیتر کالووی» ساخته می‌شود که پیش از این مجموعه‌هایی مثل «لیجن» را ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسندگی سریال هم به دست پیتر کالووی سپرده شده است.

استودیوی بازی‌سازی «رمدی» همکاری بزرگ در ساخت سریال خواهد داشت. خالق آلن ویک یعنی «سم لیک» به عنوان یکی از تهیه کنندگان سریال روی ساخت آن نظارت خواهد داشت.

خبر ساخت سریال آلن ویک از سوی خبرگزاری ورایتی منتشر شده است. این خبرگزاری با تعدادی از افراد شرکت Contradiction Films صحبت کرده است. «توماس هارلن» از مدیران این شرکت، درباره‌ سریال آلن ویک گفته است: «آلن ویک اساسا یک مجموعه‌ی تلویزیونی بود که در قالب یک بازی قرارش داده بودند. دیدگاه خود سم لیک همین بود. آلن ویک با الهام از The Twilight Zone یا Secret Window یا هیچکاک و خیلی از سریال‌های تلویزیونی امریکایی ساخته شده است.»

او ادامه می‌دهد: «با سم لیک همکاری نزدیکی در ساخت این سریال خواهیم داشت. سم نقش بزرگی در ساخت آن خواهد داشت. آلن ویک فرزند سم لیک است.»

بازی Alan Wake در سال ۲۰۱۰ روی ایکس‌باکس ۳۶۰ و کامپیوتر عرضه شد. بازی‌کننده‌ها در این بازی ترسناک در نقش آلن ویک، به شهر «برایت فالز» می‌روند؛ شهری که بی‌شباهت به شهر «تویین پیکس» نیست. شخصیت آلن ویک به عنوان یک نویسنده، زنده شدن نوشته‌های خود را در شهر برایت فالز تجربه می‌کند. از نظر روند بازی بی‌شباهت به ساخته‌ی قبلی استودیوی رمدی یعنی مکس پین نبود. بخش بزرگی از روند بازی آلن ویک را تیراندازی تشکیل می‌داد.

اطلاعات بیشتری از سریال آلن ویک در دست نداریم و نمی‌دانیم که چه شبکه‌ای آن را پخش خواهد کرد یا پخش آن برای چه سالی برنامه‌ریزی شده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فریده عاشق مرد همسایه شد / او برای ازدواج با او دست به هر کاری زد

این 2 زن تهرانی را می شناسید؟! / آنها پول پارو می کردند! + عکس

خانم مجری در برنامه زنده تلویزیون خودکشی کرد! + فیلم

تجاوز بیرحمانه مرد ایدزی به 2 دخترش! + عکس

بوکسور معروف نامزدش را به خاطر دوشیزه نبودن تکه تکه کرد + عکس 16+

ناگفته های آناهیتا از همخوابی اجباری با مردان خارجی !

جزییات ناگفته از آزادی خرمشهر به زبان سرهنگ عراقی!

اعترافات تلخ نفیسه 20 ساله درباره خانه فحشای خاله خانم! / پلیس فاش کرد

دردسر بوسیدن مار برای یک زن + فیلم

دستگیری استاد دانشگاه بخاطر جلوگیری از یک فاجعه!

رسوایی یک مدرسه دیگر این بار در تبریز! / امنیتی ها گزارش دادند! + سند

این 29 مرد مخوف می خواستند عاشورا را به هم بریزند + عکس بدون پوشش

فوری / فیلم لحظه سرقت مسلحانه از طلافروشی در ارومیه + جزئیات

باز شدن غربیلک فرمان به جای کیسه هوا+تصویر

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بازی سریالی آلن سریال محبوب عکس فیلم دختر اتوبوس قتل تصاویر ویدیو ها تهران حکم پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی و ساخت الکتروموتورهای توان بالای نیروگاهی بومی‌سازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، علی عیسی‌پور با اشاره به اینکه این پروژه برای نخستین بار با راندمان حداقل ۹۵ درصد و برچسب راندمان IE3 ساخته شده است، افزود: در این طرح از تعدادی الکتروموتور قدیمی نیروگاه رامین اهواز اندازه‌برداری و مدل‌سازی صورت گرفت و در ادامه طبق استانداردهای جهانی الکتروموتورهای نیروگاهی با رعایت پارامترهای مهم ابعادی، طراحی مجدد با هدف بهبود بازدهی الکتروموتورها انجام شد.

وی ادامه داد: پس از طراحی، تحلیل نرم‌افزاری و صحت‌سنجی پارامترهای مهم با استانداردهای جهانی، ساخت قالب و ریخته‌گری قطعات صورت گرفت. در نهایت در این پروژه اولین الکتروموتور نیروگاهی پربازده با پارامترهای الکتریکی و مکانیکی بهبود یافته از جمله توان مصرفی، گشتاور راه‌اندازی، گشتاور ماکزیمم و… طراحی و ساخته شده است.

مدیرکل دفتر فناوری و بومی‌سازی نیروگاه‌های شرکت برق حرارتی با اشاره به اینکه در فاز نخست این پروژه، الکتروموتور ۹۰ کیلووات سه هزار دور ۲ قطب با موفقیت ساخته و تحت تست قرار گرفت، اضافه کرد: از جمله مشخصات کلیدی این الکتروموتور، توان نامی ۹۰ کیلووات، الکتروموتور القایی ۳ فاز، ولتاژ نامی سه فاز ۴۰۰ ولت، ضریب توان حداقل ۸۶ درصد، راندمان ۹۵ درصد و برچسب انرژی IE3 است.

عیسی‌پور تاکید کرد: در طی چند روز آینده این الکتروموتور برای تست میدانی و راه‌اندازی FD Fan به نیروگاه رامین ارسال و تحت بار واقعی و شرایط محیطی قرار خواهد گرفت. همچنین بومی‌سازی الکتروموتور راندمان بالا ۹۰ کیلوواتی یک‌هزار و ۵۰۰ دور ۴ قطب نیز در دست اقدام و پیگیری است.

کد خبر 6080158 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اولویت طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان، ساخت خانه ویلایی است
  • بالاگرفتن نقدها به سریال‌های رمضانی/ هیس هیچی نیس!
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟
  • آمار و دلایل محبوبیت بازی های آنلاین منتشر شد
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟
  • طراحی و ساخت الکتروموتورهای توان بالای نیروگاهی بومی‌سازی شد
  • بیمارستان سوختگی در غرب تهران ساخته می‌شود
  • ۶ هزار مسکن روستایی در استان ایلام ساخته شده
  • «نون. خ ۵» پربیننده‌ترین شد و «زیرخاکی» محبوب‌ترین