Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای یمنی یک پایگاه نظامی سعودی و همچنین تجمعات مزدوران را با سه فروند موشک مورد حمله قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک پادگان نظامی عربستان را در ظهران عسیر با موشک بالستیک بدر ۱ مورد هدف قرار داد.

یگان موشکی نیروهای یمنی همچنین دو موشک بالستیک از نوع «زلزال ۱» را به سمت تجمعات مزدوران در صحرای «الاجاشر» در مقابل نجران واقع در جنوب عربستان شلیک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۹۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ عملیات نیروهای یمنی ضد آمریکا، انگلیس و اسرائیل طی۷۲ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای تصویری اعلام کرد: برای اعلام حمایت از فلسطین و قدردانی از ۱۰ سال مقاومت ملت یمن علیه تجاوز آمریکا و انگلیس، نیروهای ما طی سه روز گذشته شش عملیات را با تعداد زیادی از موشکها و پهپادها علیه مواضع دشمنان انجام دادند که به شرح زیر است:

۱. نیروی دریایی و نیروی موشکی یمن چهار عملیات مشترک علیه چهار کشتی انجام دادند که شامل کشتی آمریکایی MAERSK SARATOGA در خلیج عدن، کشتی آمریکایی APL DETROIT در دریای سرخ، کشتی انگلیسی HUANG PU در دریای سرخ و کشتی PRETTY LADY که عازم بنادر فلسطین اشغالی بود.

۲.نیروی هوایی یمن با استعانت از خداوند متعال یک عملیات نظامی استثنایی را با هدف قرار دادن دو ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ انجام داد.

۳.یگان موشکی نیروهای مسلح یمن با استعانت از خداوند متعال در عملیات نظامی تعدادی از اهداف اسرائیلی را در منطقه ام الرشراش در جنوب فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

یحیی سریع افزود: به یاری خداوند متعال اهداف تمام این عملیات‌ها محقق شد. نیروهای مسلح یمن این عملیات‌های نظامی را به تمامی مجاهدان در گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه تقدیم می‌کنند تا بر تداوم عملیات بیشتر علیه تمامی اهداف متخاصم تأکید کنند.

وی در پایان بار دیگر تأکید کرد: نیروهای مسلح یمن تا توقف تجاوز به نوار غزه و لغو محاصره مردم فلسطین، به هدف قرار دادن کشتی‌های اسرائیلی با عازم بنادر فلسطین اشغالی و جلوگیری از تردد آنها در دو دریای سرخ و عرب و اقیانوس هند ادامه می دهند.

کد خبر 6062983

دیگر خبرها

  • کشته شدن بیش از ۵۰۰ نظامی اوکراینی در شبانه روز گذشته
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • عملیات موشکی حزب‌الله لبنان علیه مواضع رژیم اسرائیل
  • شلیک بیش از ۵۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل و جولان اشغالی
  • ۶ عملیات نیروهای یمنی ضد آمریکا، انگلیس و اسرائیل طی۷۲ ساعت گذشته
  • عملیات گسترده یمنی‌ها علیه کشتی‌ها و ناوهای آمریکا و انگلیس
  • حملات موشکی و پهپادی یمنی‌ها علیه کشتی‌ها وناوهای آمریکا و انگلیس
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی
  • حمله روسیه به دفاتر سرویس امنیتی اوکراین با موشک‌های هایپرسونیک
  • مهمترین اتفاقات در عرصه ررم دریایی نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۲ + جزئیات