Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان کرمان با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس با کمترین و محدودترین امکانات جنگ را مدیریت می کردیم، گفت: این مدیریت امروز باید از مدیریت گذشته و ظرفیت دفاع مقدس برای بهبود عملکرد ها استفاده کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ مهدی ابوالحسنی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان کرمان ظهر دیروز به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با بیان اینکه زرین ترین برگ تاریخ، دوران دفاع مقدس است، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جدا از شعار زدگی اگر به فرهنگ دفاع مقدس نگاه عملکردی داشته باشیم ظرفیت الگویی در موضوعات مختلف اجتماعی را به همراه داشته که می تواند یک الگوی تمام عیار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : ما در جنگ تحمیلی مشکلات بسیار زیادی داشتیم ولی مردم اینقدر مضطرب نبوده و امیدوار  و همیشه پای کار بودند  و حتی همان حداقل ها هم به جبهه ها کمک می کردند و ما این فضای صبر و استقامت را منتقل می کردیم و موفق هم بودیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان کرمان با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس با کمترین  و محدودترین امکانات جنگ را مدیریت می کردیم، افزود: این مدیریت امروز باید از مدیریت گذشته و ظرفیت دفاع مقدس برای بهبود عملکرد ها استفاده کرد.

ابوالحسنی ادامه داد: این  هفته دفاع مقدس  می تواند  یک هفته امید بخش برای مردم باشد.

وی بیان کرد: امسال هفته دفاع مقدس با عاشورای حسینی عجین شده است و تلاقی این دو می تواند فرصت مغتنمی باشد که عاشورایی شعار نداد بلکه عاشورایی عمل کرد.

ابوالحسنی اذعان داشت: هفته دفاع مقدس جریان مردمی است و بالغ بر بیش از ۲۰ برنامه در این هفته اجرا خواهد شد.

وی سپس به برنامه های این هفته اشاره کرد و عنوان کرد: ۳۱ شهریور رژه نیروهای مسلح  با محوریت ارتش جمهوری اسلامی در محل بلوار ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد.

ابوالحسنی همچنین از بازسازی عملیات والفجر ۲ از ابتدای مهر ماه به مدت ۵ شب در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت : بازسازی این عملیات در کیلومتر ۵ جاده کوهپایه انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: امسال  بازگشایی مدارس همزمان با هفته دفاع مقدس خواهد بود که وصیت نامه خوانی شهدا در صبحگاه مدارس سراسر استان اجرا خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان کرمان رونمایی از دو کتاب ارزشمند “اردوگاه اطفال” و “کتاب آلبوم عکس های آفتابی” از ابوالفضل کارآمد را با حضور مرتضی سرهنگ پیشکسوت دفاع مقدس  در روز سه شنبه سوم مهرماه خبر داد.

ابوالحسنی ، رونمایی از کتاب های تاریخ نما دفاع مقدس، گلباران و غبار روبی گلزار شهدا ، دیدار با خانواده شهدا  و ایثارگران ، رونمایی از “مستند به اتفاق” ، همایش پیاده روی خانوادگی روز جمعه ۶ مهر ماه، برگزاری مسابقه ویلچر رانی  برای جانبازان، ویزه برنامه شب خاطره ، بازخوانی عملیات ثامن الائمه در ۵ مهرماه واقع در موزه دفاع مقدس، برنامه پرسش و پاسخ ویژه نخبه گان واقع در موزه دفاع مقدس را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند

به گزارش همشهری آنلاین، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در جلسه شورای عالی حفظ ارزش‌های انتظامی و دفاع مقدس با تاکید بر ادبیات‌سازی در این حوزه اظهار کرد: برای این دوران که همکاران ما برای مقابله با جنگ نرم دشمن در میدان هستند و از طرق مختلف مورد هجمه قرار می‌گیرند و طعنه می‌خورند، باید نامی برازنده برگزید؛ (پیشگامان جنگ نرم و دوران دفاع جنگ نرم) و این نام را برای آنان و دیگران تبیین کرد.

فرمانده کل انتظامی خاطرشان کرد: در این روزها تعدادی از همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند و باید با تعریف یک شاخص از مجروحان و شهدای این جنگ نیز همانند دیگر مجروحان و شهدایی که در دیگر ماموریت‌ها تقدیم می‌کنیم، قدردانی کنیم و این عزیزان نیز نباید از چشم مردم مخفی و جهاد آنان مغفول بماند و عزیزان در این راه باید به اقدامات خود افتخار کنند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس برای مجموعه انتظامی پایان نیافته است و امروز همکاران ما در جنگ نرم با دشمن آماده جانفشانی هستند و در خط مقدم قرار دارند.

سردار رادان با تاکید بر لزوم بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان از مناطق مختلف عملیاتی و یادمان شهدایی که در استان‌های مختلف وجود دارد، اظهار داشت: باید سهم بخش‌های مختلف مجموعه انتظامی در این میان مشخص شود و از ظرفیت‌های مختلف برای تسهیل و برنامه‌ریزی برای هرچه مناسب‌تر این برنامه‌ها اقدام شود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با تاکید بر تهیه یک نرم افزار خاص برای معرفی یادمان‌های شهدا در استان‌های مختلف برای مردم اظهار داشت: باغ موزه دفاع مقدس ظرفیت‌های بسیار بالایی برای معرفی دوران دفاع مقدس به نسل جوان دارد که تاکید می‌کنم باید در سال ۱۴۰۳ تعداد زیادی از همکاران در این موزه برای بازدید و آشنایی با دوران دفاع مقدس و آشنایی با نقش انتظامی اعزام شوند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: باید در کلانتری‌های ما شهدای محله آن بخش به عنوان نماد و یادمان تعریف شود و خلاصه‌ای از زندگینامه آنان در کلانتری‌ها در معرض دید همگان باشد و مراجعان از خصوصیات اخلاقی و خانوادگی آنها آشنا شوند.

کد خبر 849388 منبع: ایرنا برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر ویژه زنان - حجاب فراجا دفاع - جنگ نرم

دیگر خبرها

  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد