Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از برپایی ۵ غرفه نذر فرهنگی در اراک به منظور جمع آوری زباله و ظروف یکبار مصرف در ماه محرم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراد علی عباسی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک باهدف انجام یک اقدام فرهنگی در ایام عزاداری سیدالشهدا(ع)، تحت عنوان«کمپین نذر فرهنگی» اقدام به راه اندازی پنج غرفه نذر فرهنگی در پنج نقطه سطح شهر اراک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی اظهار کرد: : این غرفه‌ها در چهارراه دکتر حسابی جنب بانک ملی، خیابان دانشگاه جنب مصلی بیت المقدس، خیابان امام خمینی (ره) بعد از مسجد سیدها، کوی علی ابن ابیطالب (ع) خیابان سی متری جنب آتش‌نشانی و میدان قرآن جنب مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) از ساعت ۹ صبح تاسوعای و عاشورای حسینی آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی ادامه داد: این غرفه‌ها آمادگی توزیع کیسه زباله، دستکش، کارت شناسایی و برچسب برای عمومی شهروندان را دارند، همچنین در همین راستا اقدام به توزیع تعدادی بنر یادآوری فرهنگ پاکیزگی در ایستگاه‌های صلواتی شهر شده است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک خاطرنشان کرد: در این راستا از مردم اراک تقاضا می شود ضمن پیوستن به پویش نذر فرهنگی اراک، سازمان را در چهارمین سال این فعالیت فرهنگی یاری کند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی در اردیبهشت ماه

رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران پیرامون آخرین وضعیت زباله سوز ۶ هزار تنی گفت: با توجه به اینکه تاکنون در کشور نمونه مشابهی از نظر فنی و یا به لحاظ ظرفیتی موجود نبوده و نمونه مورد بحث اولین پروژه زباله سوز با مقیاس بزرگ در سطح کشور است، در مسیر فرایند مطالعات و طراحی پروژه با پیچیدگی‌های فنی زیادی روبرو شدیم.

وی افزود: در همین راستا با به کارگیری متخصصین ذیربط و با دعوت از شرکت‌های پیمانکار این حوزه، کارشناسان و مدیران ارشد سازمان مدیریت پسماند جلسات متعددی به منظور هماهنگی و بررسی فنی مباحث پیرامون احداث پروژه برگزار شد که نتایج خوبی‌ حاصل و انشاالله با بررسی، تحلیل و جمع‌بندی نهایی، پیش قرارداد پروژه در اردیبهشت ماه به امضا طرفین خواهد رسید.

محمدی درخصوص مزایای استفاده از این روش گفت: مدیریت پسماند به روش زباله‌سوزی از بهترین روش‌های متداول کاهش دفن زباله در دنیاست که از مزایای آن ‌می توان به تولید انرژی برق، تولید مصالح ساختمانی با استفاده از خاکستر حاصل و درنهایت کاهش آلودگی‌های زیست محیطی علی‌الخصوص آلودگی محیط با شیرابه اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسمان خاطرنشان کرد: مجموع پسماند تولیدی شهر تهران و شهرهای اطراف مثل باقرشهر و حسن‌آباد بعد از فرایند پردازش روزانه (تفکیک پسماند خشک) حدود ۶ هزار تن است که با به‌کارگیری زباله‌سوز، موضوع شیرابه و دفن زباله در مجتمع پردازش آرادکوه به پایان خواهد رسید و آغاز فصل جدیدی در بهبود وضعیت زیست محیطی شهر تهران خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک
  • شهرداری‌های کردستان مدیریت دفن بهداشتی زباله را ندارند
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی و شغل آبرومند در انتظار زباله‌گردها
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله گرد‌ها ؟
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله‌گرد‌ها؟
  • مافیای طلای کثیف را بشناسید
  • خبر مهم مدیرعامل مدیریت پسماند شهرداری در مورد زباله سوز | امضاء پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی در ماه جاری
  • زباله‌سوز ۶۰۰۰ تنی به تهران می‌آید
  • امضا پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی در اردیبهشت ماه