Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با اقدامات پلیس پیشگیری پایتخت در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد:نیروهای پلیس در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از آمادگی کامل و 100 درصدی برخوردار هستند و برای برقراری نظم و امنیت هیئت‌های مذهبی، تکایا و مساجد در سطح شهر حضور فعال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به حضور حداکثری عزاداران در حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی، مراسم عزاداری تحت پوشش نیروی انتظامی و با حضور ماموران کلانتری‌های محلات برگزار می‌شود.

سرهنگ ظهیری با بیان اینکه شهر سه روز تعطیل است، گفت: گشت‌های کلانتری‌ها به جهت پیشگیری از وقوع سرقت مخصوصا سرقت از منازل در سطح محلات فعال هستند.

وی در ادامه ضمن تشکر از مسئولان و برگزار کنندگان مراسم عزاداری در هیئت‌ها، حسینیه‌ها و مساجد گفت: مسئولان و برگزار کنندگان مراسم عزاداری امام حسین(ع) در هیئات و تکایا طی شب‌های گذشته به منظور برقراری نظم و امنیت با پلیس و کلانتری‌های محلات تهران بزرگ نهایت همکاری را داشتند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان نکات ایمنی جهت پیشگیری از سرقت منازل و خودرو گفت: با توجه به اینکه شهروندان برای شرکت در مراسم عزاداری از منازل خود خارج می‌شوند باید حتما نکات ایمنی را برای پیشگیری از سرقت از منازل خود رعایت کنند. همچنین عزادارانی که با خودروهای شخصی خود به مراسم عزاداری می‌روند باید در زمان خارج شدن از خودرو خود از گذاشتن لوازم، مدارک شخصی و اشیای گرانبها در داخل خودرو جلوگیری کنند و در اماکنی که جمعیت زیادی در آنجا حضور دارند، از اموال خود مراقبت کنند و همچنین به هنگام صحبت با تلفن همراه خود مراقب باشند تا گوشی قاپی از آنان صورت نگیرد.

انتهای پیام/

حضور پلیس پیشگیری در میان عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) گِل‌مالی قمی‌ها در مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع)

(عکس) گِل‌مالی قمی‌ها در مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع)

دیگر خبرها

  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • طب ایرانی می تواند در پیشگیری و درمان چاره ساز باشد
  • انعقاد تفاهم‌نامه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در سیستان و بلوچستان
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق (ع) در شهرکرد
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • (عکس) گِل‌مالی قمی‌ها در مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع)
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس