Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه کارگروه میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل، آمادگی اردبیل برای برگزاری همایش بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اکو اعلام شد.

به گزارش ایسنا، «اکبر بهنام‌جو» در این جلسه با بیان این‌که برگزاری این همایش برای معرفی استان اردبیل فرصت بسیار خوبی را مهیا کرده است، گفت: باید بکوشیم و قابلیت‌های استان را به نحو احسن معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تأکید بر افزایش کیفیت خدمات در استان افزود: قطعاً با تلاش مسئولان استان بیشترین استفاده از این همایش خواهیم داشت. 

بهنام‌جو همچنین برگزاری نمایشگاه معرفی قابلیت‌ها در حاشیه این همایش را امری بسیار تأثیرگذار دانست و تصریح کرد: موفقیت‌هایی را که می‌خواهیم از برگزاری این همایش در سطح استان داشته باشیم باید از حالا مشخص کنیم و روی آنها به صورت ویژه کار کنیم. 

«نادر فلاحی» مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل نیز با اشاره به زیرساخت‌های اردبیل برای گردشگری، گفت: با توجه به پایلوت اعلام شده استان به عنوان استان گردشگر، سرمایه‌گذاری در این حوزه بسیار مهم است. 

وی افزود: با توجه به مرز مستقیم استان اردبیل با جمهوری آذربایجان، در بحث گردشگری سلامت می‌توانیم نقش مهم و کلیدی ایفا کنیم. 

«حسین وثوقی ایرانی» دبیر اجرایی این همایش نیز با بیان این‌که در این همایش علاوه‌بر 10 کشور اکو، 5 کشور اروپایی و 3 کشور عربی نیز حضور خواهند یافت، گفت: این همایش در دو روز در استان اردبیل برگزار خواهد شد. 

وی محل برگزاری این همایش را سالن فدک برشمرد و افزود: در روز اول همایش علاوه بر برگزاری مراسم افتتاحیه، پنل‌های تخصصی آبدرمانی و بازاریابی گردشگری سلامت برگزار خواهد شد، در روز دوم همایش نیز پنل‌های علمی تعاملات فرهنگی و بین‌المللی، آموزش و منابع انسانی، سرمایه‌گذاری و بخش خصوصی و همچنین مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد. 

وثوقی ایرانی با بیان این‌که کمیته اجرایی به‌عنوان رأس همه کمیته‌ها تعیین شده و شش کمیته تشریفات، علمی، امنیت، مالی و تدارکات، تبلیغات و بازاریابی در زیرمجموعه کمیته اجرایی فعالیت خواهند کرد، گفت: این همایش در سه بخش علمی، نمایشگاهی و پروتکلی برگزار خواهد شد و تلاش ما برگزاری نمایشگاهی در حاشیه این همایش است. 

این همایش طی فصل پاییز جاری در استان اردبیل برگزار خواهد شد که زمان قطعی آن هفته آتی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام گردشگري سلامت منطقه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان

آوات مکاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره آموزشی گردشگری ویژه راهنمایان محلی در روستای تاریخی پالنگان برگزار شد.

وی افزود: این دوره آموزشی در روستای گردشگری پالنگان از توابع بخش مرکزی کامیاران، با استقبال راهنمایان محلی و فعالان گردشگری منطقه همراه بود.

رئیس گروە تبلیغات و بازاریابی توسعه گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان خاطر نشان کرد: در این دوره آموزشی که در راستای توانمندسازی روستای گردشگری پالنگان به عنوان یکی از روستاهای کاندیدای ثبت جهانی گردشگری برگزار شد، شرکت‌کنندگان با قوانین و مقررات حاکم بر تورهای گردشگری آشنا شدند.

مکاری با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی برای توانمندسازی جوامع محلی و فعالان حوزه گردشگری استان در اولویت برنامه‌های امسال خواهد بود، افزود: آموزش تور لیدر محلی یکی از نیازهای اصلی روستاهای کاندیداتور ثبت جهانی در سازمان جهانی جهانگردی است و ضرورت دارد آموزش‌های گردشگری در روستای پالنگان برای آمادگی و آشنایی جوامع محلی گسترش یابد.

کد خبر 6079370

دیگر خبرها

  • ​​​​​​​«همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» برگزار شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • ◄ اولین پیش نشست همایش بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران برگزار می شود
  • جام صفوی منجر به توسعه گردشگری ورزشی اردبیل می‌شود
  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است
  • همایش بین‌المللی راه ابریشم در استان کرمان برگزار می‌شود
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان