Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@06:39:41 GMT

برگزاری مراسم خیمه‌سوزان در جهرم

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۹۶۴۴

برگزاری مراسم خیمه‌سوزان در جهرم

هم‌زمان با عاشورا مراسمی با عنوان خیمه‌سوزان با هدف بازسازی واقعه عصر عاشورا و پنجمین سالگرد شهدای عصر عاشورای جهرم در این شهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام «آبیار»، مسئول ستاد مردمی مراسم خیمه‌سوزان جهرم در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مراسم خیمه‌سوزان و مقتل‌خوانی برای پنجمین سال متوالی، همزمان با عصر دهم محرم‌الحرام، پنجشنبه ساعت ۱۶ در پارک کوهسار جهرم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از اجرای تعزیه و آتش‌سوزی خیمه‌ها را نشان‌دادن مظلومیت بازماندگان خاندان امام حسین(ع) و توحش سپاه یزید، دانست و افزود: مداحی، مرثیه‌خوانی و سخنرانی حجت‌الاسلام جوشقانیان رئیس شبکه ملی فعالان جهاد و شهادت کشور از برنامه‌های این مراسم است .

آبیار همچنین با اشاره به برگزاری پنجمین یادواره‌ی ۱۳ شهید عصر عاشورای جهرم در این روز، گفت: در این مراسم همچنین پنجمین یادواره‌ی ۱۳ شهید عصر عاشورا جهرم که سال 62 در جنگل‌های میاندوآب مهاباد آذربایجان غربی، به دست منافقان به شهادت رسیدند نیز برگزار می‌شود .

مسئول ستاد مردمی مراسم خیمه‌سوزان یادآور شد: ۳۰۰ نفر از نیروهای مردمی برای برپایی هرچه پرشورتر این مراسم همکاری دارند و پیش‌بینی می‌شود بیش از 3000 نفر از عاشقان اهل بیت(ع) در این مراسم شرکت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جهرم عاشورا منطقه فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۹۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073109 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟