Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تازه‌ترین ساخته "احمدرضا معتمدی" کارگردان آثاری همچون "سوءتفاهم" و "آلزایمر" با نام "راه رفتن روی سیم" در هفته‌های نخستین اکران خود با فروشی بسیار کم روبرو شده و علاوه بر آن نظرات چندان مثبتی را همراه خود نمی بیند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، تازه‌ترین ساخته "احمدرضا معتمدی" کارگردان آثاری همچون "سوءتفاهم" و "آلزایمر" با نام "راه رفتن روی سیم" در هفته‌های نخستین اکران خود با فروشی بسیار کم روبرو شده و علاوه بر آن نظرات چندان مثبتی را همراه خود نمی بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که از حضور بازیگران خوب اما کم تعدادی برخوردار است نتوانسته اقبال چندانی را از سوی مردم دریافت کند و هم اکنون با فروشی معادل پنجاه میلیون تومان از جمله آثار قعرنشین جدول فروش سینمای ایران در سال 97 است.

معتمدی که در سالهای گذشته می خواسته برای خود امضایی شخصی صادر کند گاهاً به واسطه نگاه بیش از حد فلسفی خود به سینما مورد نقدهای فراوانی قرار گرفته است. مهمترین عامل این انتقادات صرفا فلسفی بودن آثار در حد فیلمنامه است زیرا این آثار نتوانسته اند به سینما نزدیک شوند.

فیلم جدید معتمدی با نام "راه رفتن روی سیم" با محوریت قرار دادن موسیقی و گروه های زیرزمینی می خواهد جسورانه عمل کند اما همه چیز برایش در سطح و شعار باقی می ماند. فیلمنامه راهش را نسبتاً به خوبی طی می کند اما مشکل اصلی اثر شخصیت پردازی است.

بازیگران این فیلم بیش از آنکه با موسیقی زندگی کنند ژست آن را می گیرند و همین عاملی است تا مخاطب به هیچ وجه نتواند با آنها همذات پنداری داشته باشد. شخصیت ها ادای نوازندگی را در می آورند و همه چیز برایشان شکل بیرونی یک نوازنده بودن است.

احمد مهران فر، هومن برق نورد، اندیشه فولادوند و حامد کمیلی از جمله بازیگرانی هستند که در "راه رفتن روی سیم" به ایفای نقش پرداخته اند. هر کدام از این شخصیت ها در سطح باقی مانده و به زور می خواهند خودشان را شخصیت مورد نظر اعلام کنند. اتفاقی که بسیار زود از سمت مخاطب درک می شود.

حضور حامد کمیلی که این روزها در نمایش "ریچارد" نیز به ایفای نقش پرداخته نتوانسته کمکی به فیلم معتمدی بکند. این بازیگر سال گذشته اکران موفقیت آمیز فیلم "ایتالیا ایتالیا" را پشت سر گذاشته بود اما امسال امیدی به "راه رفتن روی سیم" نخواهد داشت.

این فیلم رویای یک گروه موسیقی این است که در خارج از ایران کنسرتی برگزار می‌کنند. همه چیز را آماده کرده‌اند و قصد دارند قانونی از کشور خارج شوند، اما مشکلاتی موجب می‌شود به سراغ شیوه‌های غیرقانونی خروج از کشور بروند و اتفاقات آن‌طور که انتظار می‌رود پیش نمی‌رود.

فیلم جدید معتمدی المان‌های لازم برای فروش یک فیلم را ندارد و شاید در ابتدا بتوان به ناهمخوانی چیدمان بازیگر اثر اشاره کرد. بازیگرانی که شاید هر کدام جنبه فروش خوبی داشته باشند اما در کنار هم موفق نشده اند.

هر چند اگر معیار موفقیت فیلم را فروش نگذاریم این فیلم باز هم شکست خورده زیرا نتوانسته با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند و در اکثر نقدهای عمومی و تخصصی رتبه پایینی را دریافت کرده است.

معتمدی هنوز هم امیدوار است تا با افزایش تعداد سالن های اکران کننده فیلمش تغییر زیادی در فروش اثر ایجاد شود. وی هم اکنون فیلم "سوء تفاهم" را نیز در انتظار اکران دارد و شاید خاطره بد مخاطبان از این فیلم روی فروش فیلم بعدی نیز تاثیرگذار باشد.

فیلم سینمایی "راه رفتن روی سیم" از چهارشنبه هفته پیش اکران خود را آغاز کرده و هم اکنون با فروشی معادل 14 میلیون پایین تر از تمامی فیلم های سینمایی در سال 97 قعرنشین فروش کلی در سینمای ایران است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: راه رفتن روی سیم احمدرضا معتمدی فروش سینمای ایران اخبار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار صریح رئیسی به اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا رئیس جمهور در دیدار با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان افزود:صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت.
سید ابراهیم رئیسی گفت: لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است.
وی ادامه داد: در صورت ارتکاب هر اشتباهی، صهیونیست‌ها و حامیان آنها معنای پاسخ واقعی و گسترده ایران را درخواهند یافت.
او گفت:ایستادگی و اقتدار ایران در رویکرد مقاومت با وجود همه فشارها مایه افتخار امت اسلامی است.

کد خبر 845066 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • نا سالم بودن هوای کلانشهر مشهد؛ ۳۱ فروردین
  • تجربه ها ؛ ابزار تحقق شعار سال
  • ادعای جالب: کین اصلا برای جام به بایرن نرفت
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • (تصاویر) دنزا زد ۹ جی تی؛ محصول جدید از ائتلاف ناموفق مرسدس بنز
  • دبی به معنای واقعی غرق شد ! + ویدئو | تصاویری از باند پرواز فرودگاه در میان آب
  • دنزا زد9 جی تی ؛ محصول جدید از ائتلاف ناموفق مرسدس بنز (+تصاویر)
  • تحلیل مهاجرانی از عملیات وعده صادق
  • هشدار صریح رئیسی به اسرائیل
  • تمساح خونی و تأثیر جواد عزتی بر فروش 100میلیاردی/ رکورد شگفت‌انگیز یک فیلم اولی