Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-19@20:40:38 GMT

نوسانات نرخ ارز خصوصی‌سازی را هم درگیر کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۹۷۶۴

نوسانات نرخ ارز خصوصی‌سازی را هم درگیر کرد

رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: یکی از مشکلات اصلی در خصوص واگذاری سهام دولتی نوسانات نرخ ارز است.

به گزارش بازارنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم،پوری حسینی گفت: یکی از مشکلات اصلی در خصوص واگذاری سهام دولتی نوسانات نرخ ارز در خصوص شرکتهایی است که ماشین آلات آنها خارجی است و بر این اساس نمی توان برآورد درستی از قیمت پایه این شرکتها برای واگذاری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: به همین دلیل باید منتظر بمانیم تا با ایجاد تعادل در بازار ارز بتوان برآورد درستی از قیمت شرکتها داشت.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تا کنون در مدت 5 ماه 74 شرکت را عرضه کرده ایم که خوشبختانه موفق به فروش حدود 45 درصد از آنها شده ایم که از این نظر کارنامه قابل قبول و قابل دفاعی داریم.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: در این میان واگذاری سهام شرکت کشت و صنعت مغان به ارزش 1850 میلیارد تومان یکی از موفقیتهای امسال سازمان خصوصی سازی است که با کل واگذاریهای سال 96 این سازمان برابری می کند.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/0009uG برچسب ها: نرخ ارز ، دلار ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: نرخ ارز دلار بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال تغییر نام داد

به گزارش پارس نیوز ، اطلاعیه واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال در حالی منتشر شده که قرار است مالکیت دو باشگاه روز سوم اردیبهشت واگذار شود و ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به صورت بلوکی در اختیار خریداران قرار بگیرد.

نکته جالب اینکه در بخش هفدهم مقررات واگذاری سهام این دو باشگاه آمده که واگذاری باشگاه استقلال منوط به حذف یک پسوند از نام رسمی این باشکاه خواهد بود.

​باشگاه استقلال تاکنون با نام رسمی «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران» در مسابقات فعالیت داشت و حالا تنها نام استقلال برای این باشگاه باقی خواهد ماند.

منبع : افکار نیوز

دیگر خبرها

  • مردم به جای سرمایه گذاری در بانک؛ نفت بخرند!
  • (ویدئو) انتقاد خیابانی از واگذاری استقلال و پرسپولیس: این خصوصی‌سازی نیست
  • انتقاد جواد خیابانی از وضع خصوصی سازی سرخآبی ها + ویدئو
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • گلایه رئیس سازمان بورس از سود بانکی ۳۰ درصدی؛ مردم به سمت سهام نمی‌آیند!
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • مردم به جای سرمایه‌گذاری در بانک نفت بخرند!
  • ۲۰۰ شرکت در راه بازار سهام
  • باشگاه استقلال تغییر نام داد
  • جزئیات جدید از واریز سود سهام عدالت