Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@00:48:53 GMT

دروازه‌بان اصلی السد بازی با پرسپولیس را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۹۸۰۴

دروازه‌بان اصلی السد بازی با پرسپولیس را از دست داد

دروازه‌بان اصلی السد قطر به دلیل پارگی رباط صلیبی هر دوبازی رفت و برگشت مقابل نماینده ایران را از دست داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سعود الهاجری دروازه‌بان السد قطر به دلیل پارگی جزئی رباط صلیبی بازی رفت و برگشت با پرسپولیس را از دست داد و این خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس است.

مدت دوری دروازه‌بان اصلی السد قطر از میادین 3 ماه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار پیش از اینکه این خبر خوش را به هواداران پرسپولیس بدهد، به تمجید از امیررضا رفیعی پرداخت: مطمئنم که رفیعی دروازه‌بان خوبی است و از فصل پیش هم آمادگی‌اش را نشان داده است. اما بخش حمله و دفاع تیم فقط شامل یک بازیکن نیست. مثلا ما برای گلزنی به عیسی بسنده نمی‌کنیم و به امیررضا هم نمی‌گوییم فقط در دروازه بایستد و از گل خوردن جلوگیری کند.

او در مورد گلر جوان سرخپوشان گفت: ما آپشن دیگری نداشتیم، اما خیلی به امیررضا اعتماد داشتیم. او کارها و تمرینات خوبی داشت و حتی از پارسال همیشه به او توجه داشتیم. وقتی گوهری به آلومینیوم رفت، به امیررضا مطمئن بودیم.

ویدئو: 330727

سرمربی پرسپولیس با اشاره به وضعیت پزشکی بیرانوند گفت: بیرانوند شروع به تمرین با تیم کرده اما نیاز دارد که به فیزیوتراپی ادامه بدهد. اميدوارم هرچه زودتر آماده بازی شود. شاید برای بازی جام حذفی نرسد اما به بازی با سپاهان می‌رسد.

ویه‌را همچنین با اشاره به شوخ بودن علیرضا بیرانوند گفت: ما یک فضای کاری خیلی خوب داریم. بازیکنانی داریم که خنده رو هستند و شوخی می‌کنند و بازیکنانی هم داریم که جدی‌تر هستند. بیرانوند یکی از بازیکنانی است که خیلی شوخی و بگو بخند می‌کند.

دیگر خبرها

  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • یاسین در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!
  • یک لشکر گلر پشت سر رفیعی
  • رفیعی 140 برابر ارزان‌تر از رادوشوویچ!