Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در مسابقات دو و میدانی پیشکسوتان آسیا که با حضور ۲۵ کشور آسیایی به میزبانی مالزی برگزار شده بود سید حسن حسینی دونده استان همدان در رده سنی بالای ۶۰ سال ماده ۵ هزار متر به مدال طلا دست یافت و محمد هادی پور دیگر دونده همدانی در رده سنی بالای ۵۰ سال ماده ۵ هزار متر صاحب نشان طلا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو و میدانی دارای ۲۴ رشته ورزشی در چهار گروه دوها، پرش، پرتاب و دوهای استقامت است که پرداخت و توجه به این ۲۴ رشته نیازمند منابع مالی است و در صورت توجه به این رشته می‌توان مدال‌های بسیاری در مسابقات آسیایی و المپیک کسب کرد.

انتهای پیام/ ش

استقبال از افتخار آفرینان پیشکسوت همدانی در مسابقات دو و میدانی آسیایی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دو و میدانی دونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل بیش از ۹ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ علی‌حسین محمدظاهری با اشاره به آغاز تکمیل ظرفیت رشته کارشناسی دانشگاه پیام نور گفت: از سوی سازمان سنجش بیش از ۵۰ هزار نفر قبولی برای دانشگاه پیام نور در نظر گرفته شده که سهم استان ۱۳۳۳ نفر است که در مراکز مشغول به تحصیل می‌شوند.

 او با بیان اینکه ثبت نام از ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد، گفت: از ۱۵ فروردین تا ۲۸ فروردین نیز دانشجویان می‌توانند با مراجعه حضوری به مراکز برای تکمیل پرونده و انتخاب واحد اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان با بیان اینکه همدان با ۴۴۰ دانشجو در ۴۳ کد رشته محل بیشترین و فامنین با ۴۲ نفر در ۴ کد رشته کمترین دانشجو را در حوزه کارشناسی دارند، گفت: افراد با تحصیل در دانشگاه پیام نور می‌توانند از همان ترم اول درخواست میهمانی کرده و در بحث تغییر رشته نیز با گذراندن یک‌ترم و معدل ۱۲ در رشته‌های مورد علاقه خود تحصیل کنند. 

محمد مظاهری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰ مرکز واحد با ۹ هزار و ۵۰۰ دانشجو در استان همدان داریم، گفت: میزان قبولی امسال در دانشگاه پیام نور نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد رشد داشته و در این بین بیشترین استقبال از رشته‌های روانشناسی، مدیریت و حقوق است.

دیگر خبرها

  • استفاده بیش از ۴۳۹ هزار خانوار همدانی از طرح کالابرگ الکترونیکی
  • استفاده بیش از ۴۳۹ هزار خانوار همدانی از طرح کالابرگ الکترونیکی 
  • برنامه‌های رییس جدید برای «چوگان»/ توجه بیشتر به تیم ملی بانوان
  • ورزشکاران البرزی ۸۲ مقام بین المللی کسب کردند
  • خیرین همدانی به ۵۴ روستا آبرسانی کردند
  • آغاز مسابقات رشته ساحلی در جام رمضان مشهد
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد آموزش هنر در بوشهر
  • تحصیل بیش از ۹ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان همدان
  • نوروز بارانی همراه با رعد و برق در انتظار همدانی‌ها
  • فدراسیون کشتی به علی گرایی یک شانس خواهد داد