Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:48:37 GMT

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ملکشاهی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۹۹۳۱

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ملکشاهی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سرهنگ صفرعلی کرمی جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی عنوان کرد: با هدف ارتقای کمی و کیفی نظم و امنیت و برخورد قانونی با مخلان نظم وامنیت، طرح های متعدد شناسایی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان ملکشاهی قرار دارد که به صورت مستمر اجرا می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در این طرح شش دستگاه موتورسیکلت و چهار دستگاه خودرو فاقد پلاک و مدارک توقیف و به پارکینگ دلالت داده شدند.

سرهنگ کرمی افزود: در همین راستا ۳ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و مقادیر قابل توجهی انواع قرص های روان گردان نیز از آنان کشف شد.

انتهای پیام/ د

توقیف ۱۰ وسیله نقلیه در ملکشاهی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق احشام در دام پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان نکا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه وی رادستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم که در خرید و فروش دام زنده اشتغال دارد در تحقیقات پلیس به سرقت احشام در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که تحقیقات پلیسی در این ارتباط همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • تشریح ۵ گام ارتقای تعلیم و تربیت اجتماعی
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر