Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@19:18:12 GMT

واکنش توخل بعد از شکست در آنفیلد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۸۹۹۵۳

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن بعد از شکست برابر لیورپول از سیستم خود دفاع و تاکید کرد که تیمش در بازی‌های بعدی بهتر ظاهر خواهد شد. ناطقان: به نقل از اکیپ، پاری ‌سن‌ ژرمن سرانجام بعد از هدایت توماس توخل در یک بازی رسمی طعم شکست را چشید.
تیم پاریسی با هم ستارگان بزرگ خود از جمله نیمار، کاوانی و ام‌باپه در دیدار نخست خود در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپول رفت و با نتیجه سه بر دو تن به شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توماس توخل بعد از این شکست، بیان‌ کرد: با سیستم ۳-۳-۴ بازی کردیم چرا که اطمینان داشتم فضای کافی به نیمار داده نمی‌شود و او نمی‌تواند نقش شماره ۱۰ بازی‌ساز را در تیم ایفا کند. تلاش کردیم تا با تکیه به خوان برنارت و توماس مونیه از کنارها به لیورپول ضربه زنیم و از سرعت نیمار و ام‌باپه بهره گیریم. گزینه‌های من منطقی بودند و بازیکنانی را که در ترکیب اصلی قرار دادم شایسته بازی کردن بودند. تنها وراتی را آن هم به خاطر محرومیت در اختیار نداشتیم.
او ادامه‌ داد: تیمی را به میدان فرستادم که کاملا به آن‌ها ایمان داشتم. در دیدار بزرگی مثل این دیدار فرصت آزمایش کردن نیست،‌ بلکه باید با اطمینان کامل بازیکنان را به میدان فرستاد. انتظار زیادی از مثلث هجومی ما است و طبیعی است که بازی ما بر اساس این سه بازیکن بزرگ طراحی شود.
توخل در پایان صحبت‌هایش درباره شکست تیمش در این بازی گفت‌: دیدار برابر لیورپول نخستین بازی من با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا بود. طبیعی است که یک شبه نمی‌توان شرایط تیم را تغییر داد. ما به زمان نیاز داریم. اطمینان دارم که نیمار و کاوانی و ام‌باپه در دیدارهای بعدی بهتر از این ظاهر خواهند شد. در این دیدار هماهنگی تیمی نداشتیم و این یکی از دلایل شکست ما بود. اطمینان دارم که در بازی‌های بعدی بهتر از این ظاهر خواهیم شد.
منبع: ایسنا برچسب ها: توخل ، آنفیلد ، لیورپول

منبع: ناطقان

کلیدواژه: توخل آنفیلد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است

دیدار پاری سن ژرمن و دورتموند، مهم ترین دیدار این باشگاه از زمان روی کار آمدن رئیس قطری اش است. 

طرفداری | پاری سن ژرمن در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فرصت حضور در دومین فینال تاریخش را پیش روی خودش می بیند. ناصر الخلیفی، در مصاحبه اش با اکیپ راجع به اهمیت این بازی صحبت کرد.

ما در حال ساختن چیزی برای آینده هستیم. من به آن بسیار افتخار می کنم، صرف نظر از نتیجه، فردا ما نماینده باشگاه پاری سن ژرمن، پاریس و همچنین فرانسه و همه هوادارانمان از سراسر جهان هستیم. این شاید مهم ترین بازی از زمان حضور من (به عنوان رئیس) در باشگاه باشد، زیرا اولین نیمه نهایی (لیگ قهرمانان) در مقابل هوادارانم خواهد بود. 

الخلیفی که در نوامبر ۲۰۱۱ به پاری سن ژرمن آمد، شاهد حضور پاریسی ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۰ بود که در نهایت به شکست مقابل بایرن مونیخ منتهی شد، اما به دلیل شرایط کرونا، هیچ تماشاگری در آن بازی حضور نداشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • کاش در آخرین بازی‌ام باران بیاید تا اشک‌هایم را نبینند
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم