Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رييس کل بيمه مرکزي تاکيد کرد که حفظ اعتبار و ارزش برند شرکت هاي بيمه در گروه افزايش سطح توانگري آنهاست.
به گزارش خبرگزاري آريا، غلامرضا سليماني که در نشست با مديرعامل، اعضاي هيات مديره و مديران ارشد شرکت بيمه آرمان سخن مي گفت با اعلام اين مطلب افزود: تقويت بخش خصوصي از برنامه هاي جدي بيمه مرکزي است و بر اساس برنامه توسعه ششم قرار است بخش هايي از مسئوليت هاي حاکميتي را به بدنه خصوصي صنعت بيمه واگذار کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رييس کل بيمه مرکزي با ابراز خرسندي از حضور در جمع کارکنان شرکت بيمه آرمان آينده اين مجموعه را با تکيه بر نيروهاي جوان، مبتکر و باانگيزه، روشن ارزيابي کرد و افزود: ما بايد نيروهاي جوان و آينده دار را باور کنيم تا صنعت بيمه به رشد و بالندگي مورد انتظار برسد.
سليماني اظهار داشت: با هدف‌گيري صحيح، استراتژي دقيق، تقويت زيرساخت و همچنين استفاده از نيروهاي مجرب و متخصص، رسيدن به رده هاي بالاي فهرست شرکت هاي برتر کشور دور از دسترس نخواهد بود.
وي حفظ اعتبار و ارزش برند شرکت هاي بيمه را در گرو افزايش سطح توانگري دانست و تصريح کرد: نقدينگي در صنعت بيمه، اهميت ويژه اي دارد و اگر دارايي هاي شرکت هاي بيمه اي به نقدينگي مبدل شود و به گونه اي سرمايه گذاري شوند که خاصيت نقدشوندگي داشته باشند. در اين صورت اطمينان داشته باشيد که اين صنعت به ميزان کافي سودآوري دارد.
سليماني افزود: سرمايه ها و نقدينگي صنعت بيمه بايد در همين صنعت سرمايه گذاري شود و من اعتقاد دارم بخش اعظمي از ظرفيت هاي صنعت بيمه بايد فعال شود. وي با بيان اينکه شرکت هاي بيمه اي عملا نقش چتر حمايتي را در جامعه ايفا مي کنند، ضرورت افزايش سرمايه شرکت هاي بيمه را يک ضرورت جدي دانست و تصريح کرد: مسائل صنعت بيمه بايد با تعامل نهاد ناظر، مديران ارشد و سهامداران حل و فصل شود تا جريان توسعه اي روان تر شود.
رييس شوراي عالي بيمه با اعلام اين مطلب که شرکت بيمه آرمان نخستين شرکتي است که در دوره جديد مديريتي براي بازديد انتخاب شده، خاطرنشان کرد: شرکت بيمه آرمان ظرفيت هاي زيادي براي رشد و ترقي دارد و بايد از همين آغاز زير ساخت هاي فني و مالي و همچنين ثبات مديريتي در آن نهادينه شود.
گفتني است، غلامرضا سليماني پيش از نشست با همراهي دکتر عليرضا بيانيان مديرعامل شرکت بيمه آرمان، معاونان و مديران بيمه مرکزي از واحدهاي مختلف شرکت بازديد کرد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد

مسلم فلاح زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: تأمین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.
 
وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است. 
 
فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
 
وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت
  • افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی