Web Analytics Made Easy - Statcounter

مفسر قطری به انتقاد از نحوه بازی شاگردان معلول پرداخت.

طرفداری- احمد الطیب درباره ناکامی تیم فوتبال الدحیل از صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکست 3 بر یک دوشنبه گذشته برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران به روزنامه الوطن، گفت:

خروج تیم فوتبال الدحیل قطر از لیگ قهرمانان آسیا توسط پرسپولیس رویای این تیم را به کابوس تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یکی از محدود بارهایی بود که اشتباهات فنی و فردی بازیکنانی همانند بریک و مادبو نقش کلیدی در شکست تیم فوتبال الدحیل داشته است.

این مفسر فوتبال قطر سپس با انتقاد از نبیل معلول، سرمربی تونسی تیم فوتبال الدحیل اظهار داشت:

او فوتبال زیبا را بر بازی سودمندانه تیمش ترجیح داد و باید به او بگویم چنین چیزی را فراموش کند. سرعت، بازدهی و روح تیمی که از الدحیل سراغ داشتیم در بازی با پرسپولیس سقوط کرد.

به نقل از تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس با عبور از سد الدحیل در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا حریف دیگر تیم قطری یعنی السد دوحه شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست

رؤیای مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین حضور در فوتبال اروپا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپاست. - اخبار ورزشی -

 حسین گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دو برد اخیر تیمش برابر ذوب‌آهن و فولاد اظهار داشت: خدا را شکر تیم ما شرایط خوبی دارد و در دو بازی اخیر توانستیم دو تیم باکیفیت را شکست بدهیم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و در پایان لیگ یک جایگاه خوب را به دست بیاوریم.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

 

وی راجع به عملکردش در فصل جاری لیگ برتر تصریح کرد: شرایط خوبی در این فصل داشتم. البته باید از زحمات آقای دقیقی هم تشکر کنم که باعث پیشرفت من شد تا حتی بتوانم به اردوی تیم ملی هم دعوت شوم. امیدوارم بتوانم در آینده بیشتر پیشرفت کنم. 

مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین با تمجید از سرمربی جوان این تیم یادآور شد: آقاسعید (دقیقی) یک مربی جاه‌طلب است که دوست دارد تیمش تهاجمی و برای برد فوتبال بازی کند. او به پیشرفت بازیکنان کمک می‌کند و جزو مربیان خوب فوتبال ایران است.

گودرزی در مورد دعوتش به اردوی تیم ملی خاطر نشان کرد: این اتفاق برای من مهم بود و باید بگویم که بزرگ‌ترهای تیم ملی از جمله علیرضا جهانبخش و علیرضا بیرانوند طوری رفتار کردند که ما جوان‌ها در تیم ملی احساس غریبی نکنیم. امیدوارم بتوانم در آینده آنقدر خوب کار کنم که همیشه به تیم ملی دعوت شوم. شرایط تیم ملی با باشگاه فرق می‌کند. یک بازیکن برای فیکس شدن در تیم ملی باید خیلی زحمت و سختی بکشد و من هم تلاش می‌کنم تا اتفاقات خوبی را رقم بزنم.

وی درباره اینکه در نیم‌فصل بحث حضورش در استقلال به شکل جدی مطرح شد، گفت: باید از پیشنهاد آقای نکونام و باشگاه استقلال تشکر کنم، ولی به هر حال قسمت نبود که از شمس آذر جدا شوم و به استقلال بروم. حالا هم خوشحالم که پیراهن شمس آذر را بر تن می‌کنم و تمرکزم روی موفقیت این تیم است.

مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین راجع به بازی بعدی تیمش برابر استقلال اظهار داشت: قطعاً بازی سختی داریم، چون استقلال می‌خواهد با برد در این بازی همچنان در کورس قهرمانی باشد. با این حال ما هم انگیزه‌های خودمان را داریم و می‌خواهیم از استقلال امتیاز بگیریم.

گودرزی در پایان در مورد اینکه برای خود چه آینده‌ای را در فوتبال متصور است، تصریح کرد: رؤیای من این است که یک روز در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. در بین لیگ‌های اروپایی هم لیگ برتر انگلیس را دوست دارم. فکر می‌کنم آرزوی هر بازیکنی این است که در لیگ جزیره فوتبال بازی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • کرسپو: قدرت العین با الهلال برابر است
  • ژاوی: باید مونتجوئیک را تبدیل به یک کوره داغ کنیم
  • سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!
  • گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست