Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:34:25 GMT

27 میلیارد ریال از صندوق صدقات کرمانشاه جمع آوری شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۰۲۵۷

27 میلیارد ریال از صندوق صدقات کرمانشاه جمع آوری شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه گفت: در پنج ماه سپری شده از سال جاری 27 میلیارد و 600 میلیون ریال کمک های مردمی از صندوق های صدقات استان جمع آوری شده است.

حسین خدرویسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمک های جمع آوری شده مردمی به منظور کمک به تحصیل، ازدواج، درمان، خانه دار شدن و رفع دیگر مشکلات پیش روی نیازمندان هزینه شده و خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این مقدار صدقه از 197 هزار و 585 صندوق صدقات بزرگ، متوسط و کوچک خانگی در استان جمع آوری شده است.
خدرویسی همچنین به هزینه کرد صدقات مردم کرمانشاه اشاره کرد و گفت: هفت میلیارد و 170 میلیون ریال از این مبلغ به منظور تعمیر، خرید و ساخت منازل شهری و روستایی هزینه شده است.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه در ادامه افزود: 2 میلیارد و 330 میلیون ریال نیز برای ارائه خدمات تحصیلی و فرهنگی به دانش آموزان، دانشجویان و طلاب و یک میلیارد و 520 میلیون ریال نیز برای اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی و سیاحتی هزینه شده است.
وی ادامه داد: همچنین سه میلیارد و 700 میلیون ریال از صدقات مردم کرمانشاه به پرداخت کمک های بلاعوض به نیازمندان و سه میلیارد و 120 میلیون ریال برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به افراد تحت حمایت صرف شده است.
خدرویسی تصریح کرد: برای کمک به بحث ازدواج جوانان نیازمند نیز سه میلیارد و 950 میلیون ریال و برای ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان شناسایی شده در مراکز نیکوکاری 2 میلیارد و 420 میلیون ریال هزینه شده است.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه ادامه داد: مبلغ سه میلیارد و 400 میلیون ریال نیز از صدقات جمع آوری شده به منظور کمک به تامین معیشت نیازمندان، ارائه آموزش های فنی و حرفه ای، ارائه خدمات مشاوره ای و حقوقی و برگزاری دوره های آموزشی در کانون های فرهنگی و مجتمع های شبانه روزی صرف شده است.
وی در پایان و با تاکید بر اینکه کمیته امداد در کوتاه ترین زمان ممکن صدقات و کمک های مردمی را به منظور رفع نیاز محرومان و مددجویان تحت حمایت هزینه می کند، عنوان کرد: این نهاد امانت دار کمک های مردم نیکوکار است و این کمک ها را براساس نیات خیرخواهانه خیران و صرفا برای گره گشایی از نیازمندان هزینه می شود.
در استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت، 68 هزار خانوار با جمعیتی بیش از 200 هزار نفر از حمایت ها و خدمات معیشتی، فرهنگی، مسکن و درمانی کمیته امداد بهره مند هستند که بیش از 12 هزار نفر آن ها را دانش آموزان تشکیل می دهند.
7458/3033

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد كرمانشاه صندوق صدقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: سال گذشته ۳۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند این استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حکمت اله هاشمی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر از افراد نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر استان که توان تامین هزینه‌های درمانی، دارو و توانبخشی را ندارند و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند، حمایت مالی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس سال گذشته 2 هزار و 100 پرونده حمایتی در سطح استان زنجان در خصوص پرداخت بلاعوض هزینه‌های دارویی و درمانی تشکیل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای این تعداد در مدت زمان بیان شده 38 میلیارد و 210 میلیون ریال هزینه پرداخت شده که از این میزان 2 میلیارد و 870 میلیون ریال پرداختی به افراد بیمار نیازمند معرفی شده توسط 35 خانه هلال است.

وی بیان کرد: پرداخت کمک هزینه در زمینه‌های دارو، بستری طبی و جراحی، خدمات پاراکلینیکی، تامین وسایل و تجهیزات توانبخشی به بیماران نیازمند، تحت پوشش تسهیلات حمایتی آیین‌نامه خدمات اجتماعی جمعیت هلال‌ احمر قرار دارد.

هاشمی تاکید کرد: این کمک هزینه درمانی، طی 9 مرحله برای بیماران نیازمند در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم‌دره، خدابنده، ماهنشان، طارم، ایجرود و سلطانیه پرداخت شده است.

وی گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان نهادی بشردوست همواره نقش محوری در فعالیت های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر
  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • یک هزار میلیارد ریال برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد هزینه شد