Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-05@20:35:27 GMT

امیدوارم العبادی به صدای مردم گوش کند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۰۳۰۸

امیدوارم العبادی به صدای مردم گوش کند

رویداد۲۴ به نقل از سومریه نیوز، محمد الحلبوسی، رئیس جدید پارلمان عراق ابراز امیدواری کرد که حیدر العبادی، نخست‌وزیر این کشور در این مرحله حساس شرایط عراق و اوضاع بصره دست‌کم به درد و رنج و نیاز‌های مردم توجه داشته باشد.

وی افزود، این دوره از پارلمان با دوره‌های سابق متفاوت است. ریاست پارلمان اجازه هیچ‌گونه مداخله در امور قوه مقننه را نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



الحلبوسی ادامه داد، ریاست پارلمان به اداره‌های ذی‌ربط دستور داده در خصوص اظهارات بی‌اساس برخی نمایندگان و برخی رسانه‌ها تحقیقات گسترده انجام دهند. وی گفت، این رسانه‌های گمراه‌کننده همواره به صورت غیررسمی و با آگاهی و حمایت العبادی و برخلاف قوانین فعالیت می‌کنند.

العبادی روز سه‌شنبه خواستار انجام تحقیقات درباره فیلمبرداری از اوراق رأی‌گیری انتخابات ریاست پارلمان شد. این در حالی است که پیشتر برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی اخبار «بزرگترین معامله فاسد سیاسی» در کشور را منتشر کردند که به فروش سمت ریاست پارلمان به مبلغ ۳۰ میلیون دلار اشاره داشت.

پارلمان عراق روز شنبه محمد الحلبوسی، استاندار الانبار را به عنوان رئیس پارلمان برگزید.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 العبادی پارلمان عراق رئیس پارلمان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروند خبرنگار انعکاس صدای مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، هم استانی‌های محترم، مشکلات شهر و روستای خود را با متن، فیلم، تصویر و صدا برای سامانه های پیامکی خبرگزاری صدا و سیما ارسال کنید تا علاوه بر بارگذاری در فضای مجازی و دریافت پاسخ مسئولان، با تهیه گزارش در بخش خبر ۱۶ رادیو و ۲۰:۰۰ تلویزیون، پخش شود.
شما می‌توانید به عنوان شهروند خبرنگار همکاری کنید ارسال پیام به مدیر سامانه های پیامکی:  ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳
کانال ما در تلگرام https://t.me/yasouj_irib_news کانال ما در بله https://ble.ir/iribnews_dena کانال ما در سروش http://sapp.ir/iribnews_dena کانال ما در ایتا http://eitaa.com/denanews_irib کانال ما در روبیکا https://rubika.ir/iribnews_dena کانال ما در واتساپ https://chat.whatsapp.com/C۰zmalPkHHC۳mSXF۴c۹vwe کانال دوم ما در واتساپ https://chat.whatsapp.com/HUUFKsoOjqU۴QCWhSsczTh کانال سوم ما در واتساپ https://chat.whatsapp.com/ICMs۳cJFR۲tCsoki۸jhz۸d کانال چهارم ما در واتساپ https://chat.whatsapp.com/L۲tDUeBKdjgFuGsng۰lvWW پایگاه اینترنتی ما http://yasouj.iribnews.ir صفحه ما در اینستاگرام http://www.instagram.com/yasouj.iribnews.ir
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عمو مسعود باشکوه بدرقه شد
  • ممنوعیت استفاده از واژه اسرائیل در رسانه‌های عراق
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • شهروند خبرنگار انعکاس صدای مردم
  • از بقیع صدای گریه می‌آید
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد
  • سرزمین محبوب من ؛ محمد نوری
  • شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد