Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ‌علی فکری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان محدودیت‌های ترافیکی ایام تاسوعا، عاشورا و مراسم سوم عاشورای حسینی را اعلام کرد.

وی درباره محدودیت ترافیکی در روز تاسوعای حسینی اظهار داشت: از ساعت ۹ صبح به بعد و بعد از ورود هیئت‌های عزاداری به خیابان‌های منتهی به میدان امام(ره) محدودیت تردد برای تمامی وسایل نقلیه همچون خودرو و موتورسیكلت در هسته مرکزی شهر همدان به اجرا خواهد درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اضافه کرد:به منظور سهولت در رفت‌ و آمد همشهریان تا حد امكان از ایجاد محدودیت در رینگ‌های دوم و سوم جلوگیری می‌شود و در صورت ورود هیئت‌های عزاداری به خیابان‌های دیگر غیر از ۶ خیابان اصلی نیز محدودیت‌های مقطعی ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به محدودیت ترافیکی در روز عاشورای حسینی افزود: تردد تمامی خودروها اعم از شخصی و عمومی از خیابان‌های منتهی به سمت میدان امام(ره) از ساعت ۸:۰۰ تا پایان مراسم ممنوع است.

فکری ابراز کرد: تردد تمامی خودروها از سمت میدان فردوسی، میدان آرامگاه بوعلی‌، میدان شریعتی، میدان فلسطین، میدان عین‌القضاه، میدان شهدا، سه‌راهی انبار نفت به سمت محدوده مرکزی و میدان امام(ره) از ساعت ۹:۰۰ ممنوع است.

وی گفت: محدودیت‌های موقت در میدان سپاه، میدان باباطاهر، تقاطع جانبازان، میدان امام حسین(ع) و میدان جهاد در زمان عبور دسته‌جات عزاداری اجرا می‌شود.

این مقام مسئول درباره محدودیت ترافیکی روز سوم عاشورای حسینی بیان کرد: ممنوعیت تردد کلیه خودروها اعم از شخصی از خیابان‌های منتهی به سمت میدان امام(ره) از ساعت ۸:۰۰ تا پایان مراسم و عبور دستجات اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: تردد کلیه خودروها اعم از شخصی و عمومی از خیابان‌های منتهی به سمت میدان امام(ره) از ساعت ۹:۰۰ تا پایان مراسم ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: تردد کلیه خودروها از سمت میدان فردوسی، میدان آرامگاه بوعلی، میدان شریعتی، میدان فلسطین، میدان عین‌القضاه، میدان شهدا و سه‌راهی انبار نفت در هنگام تردد هیئت‌های عزاداری ممنوع خواهد بود.

وی  از مردم درخواست کرد: از پارک خودرو در مسیر خیابان‌های منتهی به میدان امام(ره)، میدان امامزاده عبدالله(ع)، میدان شریعتی، میدان فردوسی، میدان مفتح و میدان آرامگاه بوعلی خودداری کنند و در صورت پارک، خودرو توسط پلیس با جرثقیل حمل خواهد شد.

علی فکری خاطرنشان کرد: از تردد با موتورسیکلت در مسیر دستجات خودداری کرده و در صورت مشاهده انجام تخلف توسط موتورسواران برابر مقررات با آنان برخورد خواهد شد بنابراین در صورت اجرای محدودیت‌های ترافیکی باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در تمامی شهرستان‌های استان برابر روال سنوات گذشته در مسیر تجمع و حرکت دسته‌جات عزاداری محدودیت ترافیکی اجرا خواهد شد و از تردد و پارک خودروها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ ش

اعلام محدودیت های ترافیکی در همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر؛ دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روزهای ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان‌ پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق دربهای ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

کد خبر 6086307

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد