Web Analytics Made Easy - Statcounter

رجالی مسوول کانون خادمیاران بانوان نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان، درحاشیه این کلاس که سومین دوره آن با سخنرانی حجت الاسلام موسوی برگزارشد در گفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: درپایان این کلاس و بعد از سخنرانی و مداحی مطالب توجیهی برای اقدامات خادمیاران در سامانه خادمیاران رضوی آستان قدس به آدرس https://khademyar-panel.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

aqr.ir/ آموزش داده می شود.

به گفته وی، خادمیاران می توانند عرصه خدمت خود را با توجه به شرایط و خدمات و توانمندیهایی که دارند در یکی از عناوین ستادی، عمومی یا تخصصی انتخاب کنند.

رجالی، با اشاره به اینکه انتخاب موضوع ستادی برای کسانی است که در نمایندگی ها خدمت می کنند و عمومی برای افراد مسن و زیر دیپلم که علاقه مند به خدمت رضوی هستند گفت: کانون تخصصی نیز موضوعات متعددی از جمله مداحی، شهر و ادب، فضای مجازی و رسانه، زیارت اولی ها، کار و اشتغال، مشاوره حقوقی، اردوهای جهادی، تشکل بانوان و سایر موارد است .

به گفته وی،خادمیاران پس از انتخاب عرصه خدمت باید مصادیق خدمت را حداکثر تا سه خدمت انتخاب کند و هفته ای 6 ساعت و در ماه 24 ساعت آن خدمت را انجام دهد و در سامانه ثبت کند.
رجالی تصریح کرد: همچنین خادمیاران می توانند در قسمت پیشنهادات مصادیق خدمت جدید نیز پیشنهاد خود را ثبت کنند.

مسوول کانون خادمیاران بانوان نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان، با تاکید بر شرکت در کلاس های و دوره های آموزشی عقیدتی برهان برای خادمیاران گفت: در صورتیکه هر خادمیار خدمت خود را مستمر و منظم انجام ندهد و در سامانه ثبت نکند مورد تایید نمایندگی و گزارش تایید به مشهد قرار نمی گیرد و سلب توفیق از خدمت و خادمیاری می شود.
وی در پایان ساماندهی ثبت نام بانوان علاقه مند در کانون خادمیاران بانوان نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان را تاکیدکرد و گفت: از ابتدای سال جاری سه دوره آموزشی برهان و سایر دوره ها علاوه بر مراسم مناسبت های مذهبی بویژه دهه کرامت برای بانوان خادمیاراین نمایندگی برگزارشده است.

به گفته وی، اطلاع رسانی برنامه های و آموزش نکات لازم برای کانون خادمیاران بانوان نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان از طریق شبکه اجتماعی ایتا به آدرس khorshid_ hashtom.eitta.com انجام می شود.
رجالی در خصوص انتخاب کشیک حرم مطهر در مشهد نیز گفت: این کار توسط خادمیاران حتما باید از طریق ثبت در سامانه و از قبل با انتخاب تاریخ و روز خدمت مشخص شود در غیر این صورت ساعت خدمت بدون انتخاب قبلی اگرچه پادش و توفیق خود را دارند اما برای آنها ثبت نمی شود.

شایان ذکر است: کلاس آموزشی عقیدتی برهان(3) بانوان ره رهروی انقلاب با موضوع آموزه های حسینی در سبک زندگی رضوی در کانون خادمیاران بانوان نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان با سخنرانی حجت الاسلام موسوی، مداحی و روضه خوانی و پذیرایی با اطعام حسینی از آشپزخانه رضوی یکی از بانوان کارآفرین کانون در شب تاسوعای حسینی در این نمایندگی برگزارشد.

 

انتهای پیام/م

برگزاری کلاس آموزشی عقیدتی برهان در کانون خادمیاران بانوان رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۰۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، یک مسلمان مقیم آمریکا به نام «ظفر اعظم» بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و مجموعه‌ ای نفیس از سکه‌ های تاریخی حکومت‌ های هند را به موزه حرم مطهر امام رضا (ع) اهدا کرد.   مسئول گنجینه تمبر، اسکناس و سکه آستان قدس رضوی امروز در خصوص این مجموعه اهدایی به خبرنگاران گفت: تمبرها مربوط به بیش از ۱۰۰ کشور اروپایی، آسیایی و آفریقایی جهان از جمله آلبانی، اسپانیا، عجمان و فجیره از شیخ نشین‌ های امارات، جزیره آنتیگوا، باربادوس، برمودا، جزایر کیپ ورد، جزایر کایمان، جمهوری آفریقای مرکزی، جزایر کومور، گرانادا، مجارستان، لیختن اشتاین، مالاگاسی و جزیره موریسسنت لوسیا است.   محمد حسین یزدی‌ نژاد با بیان این که قدیمی‌ ترین تمبر این مجموعه متعلق به سال ۱۸۷۰ است، افزود: عناوین برخی از تمبرهای این مجموعه نمایشگاه پان آمریکا ۱۹۰۱، سیصدمین سال ورود پدران روحانی به آمریکا ۱۹۲۰، دویستمین سال تولد جرج واشنگتن ۱۹۳۲، یکصد و پنجاهمین سال اعلامیه صلح بعد از جنگ استقلال، یکصد و پنجاهمین سال قانون اساسی آمریکا ۱۹۳۷، و هشتادمین سال پست سریع السیر پونی ۱۹۴۰ است.   وی اظهار کرد: کارت پستال، پاکت نامه، پاکت مهر روز، نامه، اسکناس، آلبومی از سکه های طلا، مس، نیکل از حکام محلی هند و شاهان حیدرآباد دکن از حدود ۴۰۰ سال پیش تا ۱۹۴۸ میلادی از دیگر نفایس فرهنگی است که از سوی این مسلمان مقیم امریکا به موزه رضوی اهدا شد.   موزه‌ های حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) شامل سه موزه قرآن و نفایس، فرش و موزه مرکزی و ۱۶ گنجینه مختلف است که حدود هشت هزار قلم اشیای موزه‌ ای در آنها نگهداری می‌ شود.   موزه مرکزی آستان قدس رضوی با گنجینه‌ های تاریخ حرم مطهر رضوی، تمبر، سکه و اسکناس، ساعت، نجوم، ظروف، اسلحه، هنرهای تجسمی و آبزیان در صحن کوثر حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) قرار دارد.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور
  • فیلم|کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی 
  • جبران کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی تا سه سال آینده