Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عصر روز سه شنبه در اجتماع باشکوه عزاداران حسینیه اعظم زنجان حضور یافت.
وی در حاشیه برگزاری دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان گفت: در اجتماع باشکوه عزاداران حسینی در زنجان از نقاط مختلف ایران شرکت کرده اند و بنده آمده‌ام تا قطره‌ای در این دریای عزاداران حسینیه اعظم زنجان باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی افزود: این روز که بنام یوم العباس نامگذاری شده است خاستگاه عزاداران اباعبدالله حسین (ع) از نقاط مختلف کشور است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی همچنین با حضور امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر زنجان ضریح مقدس آنحضرت را زیارت کرد.
مراسم سقای کربلا درشب تاسوعای حسینی باشکوه‌تر از هر سال و با طنین لبیک یاابوالفضل در زنجان برگزار شد و عزاداران از نقاط مختلف ایران و بسیاری از کشورهای جهان در این اجتماع باشکوه حضور یافتند.

انتهای پیام/ ج

حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره/ بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند + فیلم

سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برای سفر عمره ۵۷۰۰ نفر ظرفیت تعریف شده بود که اکنون این ظرفیت تکمیل شده است.

وی افزود: حدود ۵ میلیون ۶۰۰ هزار نفر در نوبت اعزام عمره قرار دارند که بعد از موسم حج مقدمات سفر این افراد هم انجام خواهد شد.

حسینی در خصوص همکاری کشور عربستان گفت: عربستان در انجام امور مرتبط با عمره مانند صدور ویزا و مقدمات سفر همکاری خوب داشته است.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ۲۴ اردیبهشت ماه پرواز‌های حج تمتع آغاز می‌شود و ۸۷ هزار و ۲۵۰ نفر زائر و عوامل به حج عازم خواهند شد.

وی با بیام اینکه متوسط حضور زائران حج بین ۳۲ تا ۳۳ روز است گفت: دولت در زمینه تخصیص ارز در شورای عالی حج مصوبات خوبی داشته و ارز مورد نیاز حج و عمره‌گزاران تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره/ بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند + فیلم
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین