Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:22:12 GMT

مسافران بازگشت خود را به آخرین روز تعطیلات نیندازند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۰۴۹۸

مسافران بازگشت خود را به آخرین روز تعطیلات نیندازند

بجنورد- ایرنا- رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: با توجه به افزایش چشمگیر تردد در جاده های استان، درخواست داریم مردم سفر بازگشت را به روز آخر تعطیلات موکول نکنند.

سرهنگ علیرضا حسین زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش بینی می شود با روند افزایش حجم ترددها، ترافیک جاده های استان، فردا و بویژه روز جمعه بسیار افزایش یابد از این رو مسافران باید زمان سفر خود را مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سنگین شدن بار ترافیکی در جاده ها، زمان سفر را افزایش می دهد و از این رو باید رانندگان با حوصله بیشتری رانندگی کرده و از شتاب خودداری کنند.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن پایان تعطیلات تابستان و افزایش سفرها، حجم ترافیک در محورهای استان افزایش می یابد و پیش بینی می شود در 2 روز آینده بویژه شب ها، شاهد ترافیک سنگین در محور بجنورد- جنگل گلستان باشیم.
وی گفت: اکنون ترافیک در تمام محورهای استان از جمله محورد بجنورد- جنگل گلستان روان و تردد بدون مشکل برقرار است.

* 4 مجروح در یک تصادف
سرهنگ حسین زاده همچنین با اشاره به وقوع یک سانحه منجر به جرح در روز گذشته گفت: عصر دیروز در سانحه برخورد پراید و پیکان وانت در شهرستان مرزی راز و جرگلان، چهار نفر مجروح شدند.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی افزود: این حادثه در منطقه حصارچه رخ داد و چهار مصدوم به بیمارستان امام علی(ع) در بجنورد منتقل شدند.
طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و 343 کیلومتر است که 1,54 درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده است.
اکنون 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745 کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.
طول راه های روستایی استان هم چهار هزار و 654 کیلومتر است که 3,6 درصد از راه های روستایی کشور را دارد و در رتبه 13 کشورهای استان قرار گرفته است.
طول راه های شریانی استان 637 کیلومتر است که 1,8 از راه های شریانی کشور را به خود اختصاص داده است.
7185/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه سفر بازگشت خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود

سیدمحمد پاکمهر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت بیمارستان مادر و کودک کلنگ‌زنی خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلنگ این بیمارستان در روز شنبه با حضور معاون وزیر بهداشت به زمین خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: بابت تأخیر پیش آمده در آغاز احداث این بیمارستان از آحاد مردم جامعه عذرخواهی می‌کنیم.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی محل احداث این بیمارستان را در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد عنوان کرد.

کد خبر 6087076

دیگر خبرها

  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد