Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@14:39:07 GMT

مسیر ایران تا نیمه‌نهایی چگونه است؟

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۰۶۴۶

مسیر ایران تا نیمه‌نهایی چگونه است؟

خبرگزاری میزان- رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان جهان در ۵ مرحله برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری مزان، تیم ملی والیبال ایران که در مرحله اول رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان با تیم‌های بلغارستان، لهستان، فنلاند، پورتوریکو و کوبا همگروه بود موفق شد با ۴ برد و یک شکست ۱۱ امتیازی شود و به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان کولاکوویچ در مرحله دوم باید به مصاف تیم‌های کانادا، بلغارستان و آمریک بروند. در این مرحله که تیم‌ها در ۴ گروه ۴ تیمی با یکدیگر رقابت خواهند کرد امتیازات مرحله اول نیز محاسبه خواهد شد، یعنی این که تیم ایران که در مرحله اول ۱۱ امتیاز کسب کرد در مرحله دوم هم این امتیازات را در اندوخته دارد و به همین خاطر است که در این مرحله در جایگاه دوم قرار دارد، چرا که تیم اول این گروه، آمریکا است که ۱۳ امتیاز در مرحله قبل کسب کرده بود.

در این مرحله هر تیمی که صدرنشین شود جزو ۶ تیم نهایی خواهد بود و دو تیم هم از بین برترین تیم‌های دوم به جمع ۶ تیم اضافه خواهد شد. این ۶ تیم با قرعه‌کشی در قالب دو گروه ۳ تیمی با یکدیگر رقابت خواهند کرد و در نهایت دو تیم برتر هر گروه به صورت ضربدری مرحله نیمه‌نهایی را برگزار خواهند کرد تا در نهایت دو تیم فینالیست مشخص شوند. دو تیم بازنده مرحله نیمه‌نهایی هم برای کسب مقام سوم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی والیبال والیبال قهرمانی جهان شاگردان کولاکوویچ والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران- کویت، امروز ۱۷:۳۰؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران

به گزارش قدس آنلاین، آخرین دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز دوشنبه برگزار می‌شود تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی در گروه‌های C و D مشخص شود.

ژاپن به دنبال فرار از رسوایی

در گروه C از ساعت ۱۴:۳۰ تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان خواهد رفت و قرقیزستان برابر کره جنوبی صف آرایی می‌کند.

در این گروه تاجیکستان و قرقیزستان با ۴ امتیاز اول و دوم هستند. ژاپن با ۳ امتیاز سوم است و کره جنوبی هم بدون امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

به نظر نمی‌رسد تیم قرقیزستان که عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته است در دیدار برابر کره جنوبی با مشکل خاصی مواجه شود و در صورتی که موفق به کسب امتیاز شود صعودش به یک چهارم نهایی قطعی خواهد شد.

در سوی دیگر اما ژاپن برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی محکوم به پیروزی است و باید بتواند از سد تاجیکستان عبور کند. ژاپن در صورتی با نتیجه تساوی می‌تواند راهی مرحله یک چهارم نهایی شود که قرقیزستان در دیدار برابر کره جنوبی شکست بخورد.

افغانستان چشم به بازیکنان ایران دارد

در گروه D از ساعت ۱۷:۳۰ تیم ملی فوتسال کشورمان باید با کویت دیدار کند و تیم‌های بحرین و افغانستان هم به مصاف هم خواهند رفت.

در این گروه تیم ملی کشورمان با ۶ امتیاز صدرنشین است و صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده است. کویت با ۴ امتیاز دوم است. افغانستان با یک امتیاز در رده سوم قرار دارد و بحرین بدون امتیاز در انتهای جدول حضور دارد.

صدرنشینی شاگردان وحید شمسایی در این دیدار تنها در صورتی به خطر می‌افتد که کویت بتواند برابر ایران به برتری برسد.

در دیگر بازی هم افغانستان با هدایت مربی ایرانی خود مجید مرتضایی تلاش می‌کند بتواند برابر بحرین به برتری برسد و امیدوار باشد که کویت برابر تیم ملی ایران شکست بخورد تا بتواند به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و به یکی از شگفتی‌های این جام تبدیل شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • ایران- کویت، امروز ۱۷:۳۰؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • ناکامی حامد حدادی و نفت در لیگ بسکتبال
  • حذف حامد حدادی و پالایش نفت آبادان از لیگ بسکتبال
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • قطعی‌شدن ۳ برنز بوکسورهای ایران در تورنمنت بین‌المللی قزاقستان
  • قطعی‌شدن ۳ برنز بوکسور‌های ایران در تورنمنت بین‌المللی قزاقستان
  • قطعی‌شدن ۳ برنز بوکسورهای ایران در تورنمنت قزاقستان