Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژه هوایی تمرینی جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش و هوافضای سپاه پاسداران برای آمادگی در رژه نیروهای مسلح در پایگاه نهم شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس برگزار شد. ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس و برگزاری رژه 31 شهریورماه و برای دومین سال متوالی، تمرینات جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش و هوافضای سپاه پاسداران برای ایجاد آمادگی جهت حضور در رژه نیروهای مسلح در پایگاه نهم شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تمرین که با حضور امیر خلبان حمید واحدی، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش و دیگر فرماندهان و مسئولان برگزار شد، جانشین معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس و پاسداشت حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان و ایثارگری‌های همه ساله شاهد مراسم رژه باشکوه در سراسر میهن اسلامی هستیم که در این راستا تصمیم بر این شد رژه مشترک هوایی با محوریت پایگاه شهید عبدالکریمی انجام شود.

سرهنگ یوسف صفی‌پور، هدف از برگزاری رژه مشترک ارتش و سپاه پاسداران را نمایش اقتدار نیروهای مسلح؛ صیانت از آسمان ایران اسلامی و هم‌افزایی ارتش و سپاه عنوان کرد و افزود: این مراسم علاوه بر نشان دادن قدرت و ایجاد امید در کشورهای دوست و همسایه، به عنوان محور مقاومت، پیام روشنی به بیگانگان خصوصاً استکبار جهانی می‌دهد که چنانچه گوشه چشمی به خاک ایران عزیز داشته باشند طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در کسری از ثانیه جواب کوبنده از سوی جوانان این مرز و بوم دریافت خواهند کرد.

وی ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم گفت: در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی خلبانان تیزپرواز ارتش و سپاه پاسداران با اقتدا به مولایمان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام نشان خواهند داد که آماده جان‌فشانی در راه میهن عزیز اسلامی هستند.

گفتنی است، تعداد 9 فروند جنگنده اف 4 و 4 فروند میراژ نیروی هوایی ارتش؛ 6 فروند سوخو 22 سپاه، چهار فروند توکانو، سه فروند یاک 12 و دو فروند بالگرد 212 نداجا و سه فروند بالگرد شنوک نیروی دریایی ارتش در 31 شهریور همزمان با یگان‌های زمینی به انجام رژه هوایی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

R1011158/P1360/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جنگنده‌های ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جنگنده های ایران جنگنده های ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله‌های هوایی شدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن

جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی در چند نوبت استان الحدیده یمن را هدف قرار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، آمریکا و انگلیس دوشنبه شب ۱۰بار مناطقی در استان «الحدیده» در غرب یمن را بمباران کردند.

خبرنگار المسیره در الحدیده گزارش داد: جنگنده‌های آمریکایی وانگلیسی چهار بار منطقه الفازه در شهر التحیتا را آماج حمله‌های خود قرار دادند.

همچنین آمریکا و انگلیس در ۶ نوبت منطقه الجبانه در غرب شهر الحدیده را بمباران کردند.

گفتنی است که ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس تاکنون بار‌ها در جانبداری از رژیم صهیونیستی و در پی عملیات موفق ارتش مسلح یمن ضد کشتی‌های این رژیم در دریای سرخ و تنگه باب المندب، مناطق مختلف خاک یمن را هدف تجاوزات خود قرار داده‌اند.

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم فرمانده ارشد سپاه ؛ اگر نفت ما را بدزدند و نفتکش ما را توقیف کنند ...
  • خط و نشان قاطعانه سردار تنگسیری: اگر نفت ما رابدزدند یا نفتکش را در هرجای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می کنیم
  • (تصاویر) بهترین جت‌های جنگنده نیروی هوایی ارتش ایالات متحده
  • حمله‌های هوایی شدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • انگلیس ۳ نفتکش ایران را توقیف کرد، شاه گفت انگلیس دو نفتکش را بردارد و یکی را برگرداند
  • عکس| جنگنده پنهان‌کار چین به پرواز درآمد
  • جنگنده‌های از رده خارج سوییس در راه آمریکا
  • حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • (عکس) جنگنده پنهان‌کار چین به پرواز درآمد
  • مروری بر دستاوردها و رخدادهای نظامی ۱۴۰۲