Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:43:02 GMT

آماده باش مدعیان گمنام توسط برانکو (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۰۷۳۱

برانکو با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی و البته محرومیت ستاره‌های تیمش برابر السد در جدال نیمه نهایی با چالش بزرگی مواجه است.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در طول یک سال اخیر با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی موفق به جذب بازیکن نشده و در این بین با صعود به مرحله نیمه نهایی با چالش بزرگتری نیز مواجه شده است؛ برانکو برای جدال با السد قطر قادر به سود بردن از کمال کامیابی نیا و محمد انصاری نخواهد بود و البته نگران مصدومیت احتمالی بازیکنانش نیز باید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اتفاقی که یک آماده باش بزرگ برای بازیکنان گمنام و نیمکت نشین محسوب خواهد شد تا از این فرصت طلایی برای نمایش توانایی خود سود ببرند. در این عکس که بازیکنان کمتر به کار گرفته شده برانکو در این فصل مشاهده می‌شود، مشهورترین چهره‌ها شایان مصلح و محسن ربیع خواه هستند. شایان در جدال با الدحیل در دقایق پایانی با توجه به مصدومیت حسین ماهینی به زمین آمد و نمایش موفق از خود به جا گذاشت. وضعیت ربیع خواه اما برای حضور در ادامه فصل در ابهام قرار دارد. تلاش کادرپزشکی و بدنسازی تیم برای بازگردان این هافبک مصدوم همچنان ادامه دارد و او به تازگی تمرینات سبک گروهی را پشت سر می‌گذارد و البته همچنان بعید است بتواند به دیدار حساس مقابل السد قطر برسد.

 


مهدی شریفی نیز با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس قادر به همراهی سرخپوشان نخواهد بود. شاهین عباسیان بازیکن ملی پوش امید سرخپوشان هم علیرغم تجربه کم در تلاش برای حضور در ترکیب این تیم است و سعید حسین پور نیز مدعیان بزرگی را در خط میانی برای حضور در ترکیب می‌بیند و از شانس رقابتی کم اما انگیزه بالایی برخوردار است. چهره تاثیرگذار دیگر حاضر در این تصویر سیامک نعمتی است؛ ستاره این فصل سرخپوشان که در جدال برگشت مقابل الدحیل محروم بود و البته طعم گلزنی در دوحه برابر السد را چشیده است. باید دید برانکو برای این دیدار حساس در نهایت موفق خواهد شد از سربازان گمنام خود در قامت یک ستاره برای عبور از این خوان بزرگ و تاریخی سود ببرد یا خیر.


عکس: امیرحسین خیرخواه

تمرینات پرسپولیس پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تمرینات پرسپولیس پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند

استاندار کرمان با اشاره به احتمال بارندگی روزهای آینده، گفت: فرمانداران توجه داشته باشند که حجم بارندگی قابل پیش‌بینی نیست و آمادگی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار، امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع مدیران در نشست شورای اداری، اظهار کرد: ضرورت دارد با توجه به وقوع رخدادهای جوی و هم‌زمانی آن با برگزاری کنکور سراسری، تمهیدات لازم در حوزه‌های کنکور اندیشیده شود.

وی با اشاره به اینکه بارندگی در کرمان تا فردا ادامه دارد و به صورت لحظه‌ای و شدید است، افزود: با توجه به احتمال آب‌گرفتگی حوزه‌های کنکور در شهرهای مختلف و قطع برق، اقدامات لازم برای حضور و تردد تمام دانش‌آموزان به‌خصوص افرادی که از روستا به حوزه‌ها می‌آیند، وجود داشته باشد.

استاندار کرمان با تشکر از زحمات مدیران برای بارندگی‌های اخیر، تصریح کرد: به لطف خدا و با آمادگی دستگاه‌های مربوطه، با وجود باران شدید و ورود آب به شهرستان رودبار جنوب، در مناطقی که احتمال خطر بود، اقدامات لازم به‌خصوص خروج عشایر انجام و آب به تدریج دفع شد و گرفتاری برای مردم به وجود نیامد.

وی خطاب به فرمانداران که به صورت برخط در شورای اداری حضور داشتند، بر لغو مرخصی‌ها تأکید کرد و گفت: در نقاط احتمالی بارندگی اعلام شده ضرورت دارد تمام دستگاه‌ها پای کار باشند؛ فرمانداران نیز توجه داشته باشند که حجم بارندگی قابل پیش‌بینی نیست، از این رو پیگیری کنند تا تجهیزات لازم تأمین و آب، برق و گاز و ارتباطات قطع نشود.

فداکار با تشکر از اقدامات دهیاران در حادثه سیل هفته گذشته، با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارندگی‌ها طی امروز و فردا در شمال استان است، خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها آمادگی داشته باشند اگر قرار است معابر یا کوچه‌ها بسته شوند، تمهیدات لازم را پیش‌بینی کنند و اطلاع‌رسانی لازم به عشایری‌های جنوب داده شود.

کد خبر 747536

دیگر خبرها

  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • استعلام مهم تراکتور منفی شد
  • تفال به حافظ پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ گر من از سرزنش مدعیان اندیشم...
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر