Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از آماده باش کلانتری ها و گشت های انتظامی برای برگزاری نظم و تامین امنیت در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

سرهنگ کیوان ظهیری درباره تدابیر پلیس پیشگیری برای تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: از ابتدای ماه محرم تمامی کلانتری ها و ماموران ما در آماده باش کامل هستند و نسبت به تامین امنیت عزادران اقدام کرده اند، اما در دو روز پایانی دهه اول محرم که حجم دسته جات عزاداری افزایش پیدا می کند حضور ماموران و امادگی آنان نیز بیشتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در روزهای تاسوعا و عاشورا ماموران پلیس از ساعات آغازین روز حضور داشته و تا پایان مراسم ها و تخلیه معابر و حسینه ها، تکایا و هیات ها از عزاداران ماموریتشان ادامه خواهد داشت، گفت: علاوه بر استقرار ماموران، گشت های انتطامی به شکل محسوس و نامحسوس نیز اقدام به فعالیت خواهند کرد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ همچنین اقدام به ارائه هشدار به عزاداران و شهروندان کرد و گفت: لازم است شهروندان برای حضور در هیات ها و تکایا و دیگر محل های برگزاری مراسم عزاداری حتما خودروی خود را در محل مناسبی پارک کرده و از قفل فرمان برای آن استفاده کنند. متاسفانه در مواردی دیده شده که برخی شهروندان برای برداشتن چای و نذورات از خودروی خود پیاده شده و حتی به شکل روشن آن را رها می کنند که باید از این اقدام پرهیز شود.

ظهیری افزود: همچنین گاهی برخی از شهروندان در منازل خود را باز گذاشته و بدون توجه به موارد ایمنی به تماشای دسته جات و گروه های عزاداری می روند که باید نسبت به این موارد نیز حساس بود.

وی همچنین درباره دریافت نذورات خوراکی نیز گفت: شهروندان از دریافت نذورات از افراد مشکوک که شناختی از آنها نداشته و تنها به آنان نذری می دهند پرهیز کنند، همچنین برای دریافت نذری در آپارتمان ها لازم است که شخصا به در اصلی ساختمان رفته و از بازکردن در به روی افراد ناشناس خودداری کنند.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال چای قاچاق با قطار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ محمدرضا طالبی گفت: ماموران پلیس راه آهن یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل وسایل مسافران قطار "یزد-تهران" به فردی که قصد انتقال یک محموله از طریق قطار را داشت مشکوک شدند. 
وی بیان داشت: ماموران در بررسی‌های لازم، ۹۸۰ کیلوگرم چای خارجی فاقدمجوز و قاچاق را کشف کردند که کارشناسان ارزش آن را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند. 
رئیس پلیس راه آهن استان یزد، افزود: متهم که قصد انتقال چایی‌های قاچاق از طریق قطار از یزد به تهران را داشت پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد. 
طالبی در خاتمه تصریح کرد: پلیس راه آهن کنترل و نظارت کامل را در خصوص برخورد با جرایم دارد.

دیگر خبرها

  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • جاساز تریاک در پیکان
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • دستگیری سارقان در یزد
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند