Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه کشی مبارزات وزن ۵۸- کیلوگرم در مرحله سوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۸ انجام و آرمین هادی‌پور در روز دوم این رقابت‌ها حریفان خود را شناخت. ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ ورزشی رزمی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال 2018 در 4 وزن المپیکی مردان و زنان از ساعت 6:30 (به وقت تهران) امروز(چهارشنبه – 28 شهریورماه)در " تائویوان" چین تایپه آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فردا (پنجشنبه – 29 شهریورماه) و در روز دوم مبارزات اوزان 58- کیلوگرم گروه مردان پیگیری می‌شود که آرمین هادی‌پور نماینده کشورمان است.

هادی‌پور نماینده وزن اولی تکواندو کشورمان ابتدا با «آنتونیو فلسا» از ایتالیا مبارزه می‌کند و پس از آن به مصاف برنده دیدار کره‌جنوبی و اوکراین خواهد رفت.

«جون جانگ» کره‌ای قهرمانی آسیا 2018 و نایب قهرمانی گرنداِسلم 2017 را در کارنامه دارد و «تاراس مالچنکو» از اوکراین نیز برنز قهرمانی اروپا 2016 را به نام خود ثبت کرده است.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G4 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

R1434/P1435/S3,30/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • (عکس‌) تیپ متفاوت هادی چوپان با لباس محلی
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا