Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@10:56:29 GMT

عجیب تریندزدی کودک با دستور پدر در فروشگاه + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۰۸۵۷

‍‍‍‍‍‍

رکنا: پدری با استفاده از کودکش از فروشگاه و شهربازی دزدی می کند.

حجم ویدیو: 9.82M | مدت زمان ویدیو: 00:01:28

به گزارش گروه ترجمه رکنا، در این ویدیو پدری پسربچه خود را در یک فروشگاه زنجیره ای به داخل گیم سکه ای می فرستد تا جوایز داخل آن را بدزدد.

ماموران امنیتی فروشگاه پس از این که این ویدیو را که توسط یکی از مشتریان ضبط شده بود دیدند با تماس با پلیس Police در حال تعقیب و گریز این پدر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش پلیس، این مرد با استفاده از 2 کودک خود به فروشگاه های زنجیره ای و شهربازی می رود و با فرستادن فرزند کوچکترش که جثه ریزی دارد به داخل گیم سکه ای جوایز داخل آن را می دزدد.

طبق تحقیقات پلیس این پدر که بین 20 تا 30 سال سن دارد در مکان هایی که تردد زیاد است این کار را انجام می دهد تا جلب توجه نکند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / سقوط مرگبار تیر برق روی دسته سینه زنی در لار + فیلم

وقتی مامور پلیس، خودرو را برای گرفتن سلفی متوقف کرد +عکس

انتقام ناجوانمردانه سمیرا از زنان / او انتقام مطلقه بودنش را می گرفت

مردی دخترش راحله را برای مواد فروخت !

تجاوز بیرحمانه مرد ایدزی به 2 دخترش! + عکس

شلیک به پلیس بخاطر یک دستور! + تصویر

دستگیری استاد دانشگاه بخاطر جلوگیری از یک فاجعه!

مرحوم کافی مخفیانه به پای منبر خودش رفت +تصویر

باز شدن غربیلک فرمان به جای کیسه هوا+تصویر

فریده عاشق مرد همسایه شد / او برای ازدواج با او دست به هر کاری زد

این 2 زن تهرانی را می شناسید؟! / آنها پول پارو می کردند! + عکس

خانم مجری در برنامه زنده تلویزیون خودکشی کرد! + فیلم

بوکسور معروف نامزدش را به خاطر دوشیزه نبودن تکه تکه کرد + عکس 16+

ناگفته های آناهیتا از همخوابی اجباری با مردان خارجی !

اعترافات تلخ نفیسه 20 ساله درباره خانه فحشای خاله خانم! / پلیس فاش کرد

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police اخبار حوادث کودک دزدی فروشگاه فیلم شهربازی عکس فیلم دختر اتوبوس قتل ویدیو ها تصاویر تهران پدر زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی عجیب دیدار منچستریونایتد و لیورپول؛ حداقل 8 هوادار دستگیر شدند

توهین به فاجعه تاریخی، حمل مواد مخدر، نژادپرستی، خشونت فیزیکی و پرتاب مواد آتش‌ساز به جایگاه معلولان؛ اتفاقاتی که در دیدار منچستریونایتد و لیورپول گذشت. 

طرفداری | ابعاد جدیدی از اتفاقات شب گذشته اولدترافورد فاش شده است. هواداران منچستریونایتد و لیورپول بار دیگر اقدامات دور از انتظاری داشته‌اند. 

به گزارش تلگراف؛ دو هوادار منچستریونایتد به دلیل تمسخر فاجعه هیلزبورو توسط پلیس منچستر دستگیر شدند. مقامات پلیس همچنین در جریان ویدیوهایی از توهین سایر هواداران قرار گرفته‌اند. در این ویدیو‌ها، هواداران شیاطین سرخ شعارهایی از جمله «سان درست می‌گفت» و «قاتل‌ها» را به زبان می‌آورند. فاجعه‌ی هیلزبورو در سال 1989 منجر به درگذشت 97 هوادار لیورپول و مصدومیت صدها نفر شد. چهار سال قبل از این حادثه نیر، 39 نفر - که اکثر آن‌ها هوادار یوونتوس بودند - قبل از شروع فینال جام باشگاه‌های اروپا بین باشگاه ایتالیایی و لیورپول در فاجعه‌ی ورزشگاه هیسل جانشان را از دست دادند. این واقعه دردناک منجر به محرومیت پنج ساله باشگاه‌های انگلیسی از حضور در اروپا شد. اتحادیه فوتبال انگلیس با انتشار بیانیه‌ای ضمن حمایت از پلیس منچستر، برای همکاری با آن‌ها اعلام آمادگی کرده است. 

در کنار این فرد، دو هوادار 21 و 59 ساله منچستریونایتد نیز به علت خشونت و استفاده از شعارهای آزاردهنده دستگیر شدند. فردی 39 ساله به جرم حمل مواد مخدر کلاس B با وثیقه آزاد شده است. منچستریونایتد از بیانیه پلیس منچستر و اتحادیه فوتبال انگلیس حمایت کرده است و تاکید کرده که جایی برای چنین رفتارهایی وجود ندارد. پنج هوادار لیورپول نیز به دلیل حوادث شب گذشته دستگیر شده‌اند. سه نفر به جرم  حمل مواد مخدر کلاس A و یک نفر دیگر به دلیل نژادپرستی در بین دستگیرشده‌ها حضور دارند. یکی دیگر از هواداران قرمزها با اتهام پرتاب مواد آتش‌ساز به جایگاه معلولان اولدترافورد مواجه شده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • حواشی عجیب دیدار منچستریونایتد و لیورپول؛ حداقل 8 هوادار دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ سارق داخل خودرو در یزد
  • بازداشت سارق حرفه‌ای ۲۵ خودرو در غرب تهران
  • رد پراید سبز در پرونده قتل هولناک زن جوان
  • دستگیری شرور سابقه دار بلوار ابوذر تهران
  • قتل آتشین زن گمشده قبل از مراجعه به مطب پزشک در تهران
  • جزئیات ماجرای درگیری عجیب در لواسان؛ قتل به خاطر یک سیخ جگر!
  • قتل به خاطر یک سیخ جگر ! | جزئیات ماجرای درگیری عجیب در لواسان
  • توصیه عجیب پلیس تورنتو به شهروندان کانادایی + فیلم
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری منجر به قتل در ارومیه