Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:23:01 GMT

طلسم شکنی برانکو در شب رویایی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۰۸۷۷

طلسم شکنی برانکو در شب رویایی

تیم پرسپولیس در حالی الدحیل را شکست داد که گل اول را از این تیم خورده بود.

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاقی کم نظیر در دوران برانکو ایوانکوویچ است؛ او با پرسپولیس 2 بار قهرمان لیگ شد، به نیمه نهایی آسیا رسید، پیروزی های بزرگ را به ارمغان آورد اما تیمش اغلب از کسب پیروزی پس از خوردن گل اول ناکام بود. البته در این میان استثناهایی مثل دیدار برگشت لیگ پانزدهم مقابل سیاه جامگان هم دیده می شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال، منتقدان برانکو همواره این نقطه ضعف را در انتقاد علیه سرمربی کروات استفاده می کردند که شاید غلط هم نبود ولی برانکو در بهترین زمان ممکن این نقطه ضعف را هم پشت سر گذاشت و توانست از «بازی سال» سربلند بیرون بیاید.

 

شاگردان برانکو ایوانکوویچ فصل قبل بازی 2-0 باخته به الاهلی را جبران کردند یا دیداری که با دو گل از الوحده عقب افتادند را به نفع خود خاتمه دادند و ناکامی مورد نظر منتقدان برانکو «دریافت گل اول و سپس رسیدن به برد» است.

 

 

حالا این طلسم شکسته شده را هم می توان در کنار دیگر رکوردشکنی ها قرار داد؛ مثل دبل تراکتورسازی، مثل رسیدن به صدر، دبل قهرمانی، دبل نیمه نهایی آسیا و... .

 

شاید بتوان گفت پس از چند ماه که صدای انتقادات از برانکو ایوانکوویچ بیشتر از قبل به گوش می رسید، حالا هواداران پرسپولیس یک صدا و متحد او را حمایت می کنند و به تصمیماتش ایمان دارند؛ شاید این ها حاصل بازگشت دراماتیک مقابل الدحیل باشد و هواداران باید در روزهای ناکامی نیز این چنین پشت سر سرمربی موفق تیم محبوبشان باشند؛ چه برانکو، چه شفر و چه هر مربی بزرگ دیگری.

 

(عکس از امیرحسین خیرخواه)

برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان حساب ویژه‌ای روی نفوذهای خود از سمت راست زمین در دیدار مقابل پرسپولیس داشت تا سپاهان را به گل برساند و مثل بازی رفت به برتری برسند، اما نمایش درخشان عبدالکریم حسن در جناح چپ خط دفاعی قرمزها مانع از نفوذ مدافع کناری طلایی پوشان شد.

شاید فقط یک بازیکن را بتوان در بین پرسپولیسی‌ها شاخص‌تر از بقیه دانست که عملکردش مقابل سپاهان کاملا به چشم آمد و بازی او جلب توجه زیادی کرد و حتی شاید اشاره داشت که او بهترین نمایش خود پس از پیوستن به قرمزها را در این بازی به اجرا گذاشت.

عبدالکریم حسن با عملکرد مطمئن و فوق‌العاده در سمت چپ خط دفاعی سرخ‌پوشان که در سمت مقابل یکی از نقاط قوت سپاهان به‌شمار می‌رفت، کاری کرد تا بازیکنانی مثل رامین رضاییان نتوانند به خواسته خود برسند و راه نفوذ از آن سمت را بست.

مدافع چپ قطری پرسپولیس روی توپ‌های بلند و دفع توپ نیز عالی کار کرد و با اینکه تصور می‌شد سخت‌ترین بازی خود را پس از پیوستن به پرسپولیس داشته باشد، اما ستاره قرمزها مقابل سپاهان بود.

دیگر خبرها

  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • برای تقدیر از مربی اسطوره‌ای، تیم رویایی به خط شد
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت