Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ملاشاهی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: صبح امروز حداکثر سرعت وزش باد همراه با گرد و خاک در زابل به ۱۰۱ و در زهک به حدود ۶۰ کیلومتر بر ساعت رسید که موجب شد غلظت ذرات معلق در هوای شهر زابل به ۲۵۰۲ میکروگرم بر متر مکعب برسد.

وی افزود: با توجه به اینکه حد مجاز ذرات معلق در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر متر مکعب است این میزان از ذرات معلق در هوا نشان دهنده این است که طی این مدت میزان غلظت ذرات معلق در هوای شهر زابل به بیش از ۱۷ برابر حد مجاز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در پی این رخداد علاوه بر کاهش کیفیت هوا، میزان دید افقی در محدوده فرودگاه زابل به ۹۰۰ متر و در زهک به کمتر از ۳۰۰ متر کاهش یافت.

وی گفت: با توجه به کاهش کیفیت هوا در منطقه سیستان و همچنین در پی پراکنده شدن ریزگردها توصیه می‌شود افراد آسیب پذیر به ویژه بیماران، افراد سالمند و کودکان از تردد در فضای باز خودداری کنند.

ملاشاهی بیان داشت: همچنین براساس تحلیل آخرین نقشه های همدیدی و آینده نگری هواشناسی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک تا اواسط وقت یکشنبه در شمال استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد که با توجه به این شرایط در نقاط مستعد طوفان گردوخاک و در جاده های مواصلاتی این نواحی نیز کاهش دید پیش بینی می شود.

کد خبر 4407288

منبع: مهر

کلیدواژه: طوفان سیستان هواشناسی سیستان و بلوچستان ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد شهرکرد گرگان مراسم عزاداری شیراز سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی عاشورا بیرجند احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۰۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم

مدیرعامل توانیر با اشاره به ساعت فعالیت استخراج‌کنندگان مجاز رمزارز در ایام گرم سال، از جریمه ۱۰۰ برابری فعالان غیر مجاز این بخش در تابستان پیش رو خبر داد.

گروه نفت و انرژی بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «مصطفی رجبی مشهدی» مدیرعامل توانیر در حاشیه آیین رونمایی از کمپین انرژی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز پیرامون برنامه این شرکت برای مصرف برق ماینر‌های رمز ارز در فصل گرم سال گفت:برای کسانی که به صورت مجاز فعالیت استخراج رمز ارز را دنبال می‌کنند، پیش‌بینی می‌کنیم که از ساعت دو بامداد تا ۹ صبح که ساعت بار حداقل است، بتوانند فعالیت خود را داشته باشند. اما برای کسانی که در واقع به صورت غیر مجاز از شبکه برق استفاده می‌کنند، جرایم سنگینی پیش‌بینی شده است.


مدیرعامل توانیر خاطرنشان کرد: اگر ماینر‌هایی کشف شود، ضبط شده و تقدیم مقامات قضائی کشور می‌شود. بر اساس قوانین جدید، این ماینر‌ها امحا خواهند شد و جرایم سنگین بیش از ۱۰۰ برابر قیمت انرژی برای متخلفان پیش‌بینی شده است.


وی با تاکید بر این نکته که استفاده غیر مجاز از ماینر روند برق‌رسانی به مشترکان را مختل خواهد کرد، افزود: از همین جا از هموطنان می‌خواهم از طریق سامانه برق من، ماینر‌های غیر مجاز را گزارش دهند.


مشروح گفته‌های رجبی مشهدی را در کلیپ زیر مشاهده کنید؛

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: ماینر غیر مجاز ، رمز ارز ، توانیر ، صنعت برق ، مصرف برق ، رجبی مشهدی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9s

دیگر خبرها

  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • تداوم تنفس هوای مطلوب در تهران
  • کیفیت هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • گرد وغبار شهر اهواز به ۸ و شوش به ۴ برابر حد مجاز رسید
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت