Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاءالدین بروجردی در خصوص جلسه آتی شورای امنیت با ریاست دوره‌ای آمریکا و ضرورت حضور رییس‌جمهور در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، گفت: سازمان ملل متحد تریبون جهانی است و رییس‌جمهور ایران در طول سال‌های گذشته حضور پرنگی در این مجمع و تاثیرگذارترین سخنرانی‌ها را داشته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با این حال حضور آقای روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و دفاع از منافع ملی جمهوری اسلامی ایران ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رییس‌جمهور ایران باید آمریکا را در سازمان ملل پای میز محاکمه بکشاند و با توجه به خروج از برجام، نقض قوانین بین‌المللی، ایجاد هرج و مرج جهانی در عرصه امنیت و اقتصاد و نقش آمریکا در کشتار مردم فلسطین و یمن و غیره نطق غرا علیه آمریکا داشته باشد.

وزرای خارجه عموما در جلسات شورای امنیت حضور پیدا می‌کنند

بروجردی همچنین حضور نماینده از ایران در جلسه شورای امنیت را ضروری دانست و گفت: شرکت در این جلسه هم مهم است اما معمولا وزیر امور خارجه در شورای امنیت حضور پیدا می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: افراد حاضر در شورای امنیت در سطح روسای کشورها نیستند و در این اجلاس سفرای کشورها در سازمان ملل حضور پیدا می‌کنند بنابراین سفیر ما باید حضور و به جهت اینکه موضوع جلسه ایران است، وزیر امور خارجه هم حاضر شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسن روحانی سازمان ملل شورای امنیت سازمان ملل علاءالدین بروجردی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| لحظه ورود وزیر خارجه ایران به آمریکا پس از حمله به اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ۴ روز پس از عملیات نظامی تنبیهی «وعده صادق» در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق سوریه، برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فلسطین وارد نیویورک شد.

این در حالی است که ۲ روز پیش شبکه سی‌ان‌ان به نقل از یک منبع آگاه مدعی شده بود واشنگتن در هفته جاری برای وزیر امور خارجه ایران و هیأت همراه وی در نیویورک محدودیت‌هایی اعمال خواهد کرد.

کد خبر 845345 منبع: ایرنا برچسب‌ها حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه سازمان ملل - شورای امنیت سخنگوی وزارت خارجه

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • حضور وزیر امور خارجه در جلسه شورای امنیت
  • نماینده روسیه در شورای امنیت : آمریکا با هر قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کرده است
  • پیام‌هایی که ایران برای آمریکا ارسال کرد
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیم
  • ببینید| لحظه ورود وزیر خارجه ایران به آمریکا پس از حمله به اسرائیل
  • افشای دسیسه‌چینی آمریکا علیه عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • روسیه: آمریکا مقصر افزایش تنش در خاورمیانه است