Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار آزادی، معاون بازرسی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) و درس‌هایی که این واقعه عظیم برای امروز جامعه ما دارد، گفت: ما از قیام امام حسین(علیه السلام) درس می‌گیریم که در دفاع از دین خدا محکم و مستقل باشیم و در برابر اردوگاه یزیدیان زمان، سر تسلیم فرود نیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما از قیام عاشورا یاد گرفتیم که در راه خدا و ولی خدا، هرچه داریم حتی جانمان را در طَبق اخلاص بگذاریم و در این راه با خداوند متعال معامله کنیم و خداوند نیز وعده فتح و نصرت را به ما داده است.

سردار آزادی تصریح کرد: با درس ها و پیام های عاشورا می توان در برابر تهدید و تحریم استکبار جهانی مبارزه کنیم. آمریکا می داند ملت ما درس آموخته مکتب اباعبدالله الحسین(ع) است و ملت بزرگ ایران با ایستادگی خود نقشه های شوم آمریکا در تحریم، تهدید و جنگ روانی را به شکست می کشاند و به فضل الهی سربلند از این پیچ تاریخی عبور خواهد کرد.

معاون بازرسی سازمان بسیج مستضعفین در خصوص دلایل عدم سازش امام حسین علیه السلام با دشمنان دین خدا و درسی که ما باید امروز از آن بگیریم، اظهار داشت: حضرت اباعبدالله الحسین، یزیدیان را به خوبی می شناخت و می دانست که آنها به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیستند و درخواست مذاکره با آنها را رد کرد. امام حسین(ع) در مقام یک امام حتی در میدان نبرد نیز موضع ارشاد داشتند و تلاش کردند تا حتی اگر شده تنها یک نفر را هدایت کنند و با نثار خون خودشان، این نهضت را جهانی کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درسی که امروز باید از امام حسین (ع) و عاشورا بگیریم، استقامت، ایستادگی و تسلیم نشدن در برابر مستکبرین و زورگویان عالم است. باید همچون امام حسین(ع) یزیدیان زمان را به خوبی بشناسیم. باید بدانیم اگر به توانمندی های داخلی تکیه و روی پای خود بایستیم می توان بر مشکلات و توطئه های دشمنان غلبه کنیم. البته نصرت الهی با کسانی است که به خدا توکل کنند و در راه او قدم بردارند. راهی که امام حسین علیه السلام با نثار جان خود و سپاهیانش برای جهانیان باز کرد، تنها راه سعادت و رستگاری بشریت است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ «دختران ایران» در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، دومین جشن بزرگ «دختر ایران» به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار خواهد شد.

این مراسم با اجرای مژده لواسانی و با مدیحه سرایی سجاد محمدی ، محمد اسدالهی برگزار خواهد شد.

اجرای حرکات نمایشی دختران نینجا و تقدیر از آنان، تقدیر از دختران هاکی ایران و اجرای مسابقات مختلف و آتش بازی از جمله برنامه های این جشن خواهد بود.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229885 برچسب‌ها ایران

دیگر خبرها

  • محمد حسین صفار هرندی: اختلاف داخلی زمینه‌ساز نفوذ دشمن است
  • غزه، نماد شرافت و عزت است/این بار نیز مقاومت پیروز خواهد شد
  • جشن بزرگ «دختران ایران» در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود
  • رئیسی: با عملیات وعده صادق، سایه جنگ از کشور برداشته شد/ عده‌ای فکر می‌کردند با موشک می‌شود معامله کرد/ همه باید به قانون حجاب پایبند باشند/ دشمن به دنبال حیازدایی از جامعه است
  • حزب الله با پهپاد انتحاری به جان افسران صهیونیست افتاد
  • نیروهای مقاومت در نزدیکی گذرگاه رفح علیه اشغالگران وارد عمل شدند
  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • هشدار شدید اللحن حماس به تل آویو درباره حمله به رفح
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی با روسیه آماده نیستند