Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@03:58:15 GMT

پست تامل‌برانگیز پرویز پرستویی در روز تاسوعا/ عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۱۱۳۷

پست تامل‌برانگیز پرویز پرستویی در روز تاسوعا/ عکس

پرویز پرستویی در روز تاسوعای حسینی در یک پست اینستاگرامی متنی تامل برانگیز منتشر کرد و در آن درباره امام حسین (ع) و هدف والای این بزرگوار نوشت. آفتاب‌‌نیوز : پرویز پرستویی در اینستاگرام نوشت: «هنگام خوردن آب نگوییم سلام بر حسین(ع) چون او تشنه آب نبود، او تشنه انسانیت و آزادگی بود.
این بار هر گاه کسی را بخشیدیم و به او فرصت دوباره دادیم، بگوییم سلام بر حسین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر گاه ظلم را دیدیم و سکوت نکردیم بگوییم سلام بر حسین.
هرگاه گرسنه ای رادیدیم و ساده از کنارش عبور نکردیم بگوییم سلام بر حسین.
سلام بر حسین برای همه لحظاتی که در جبهه حق و باطل روزمره‌مان فارغ از هر منفعتی طرف حق را بگیریم!
سلام بر تو، خون خدا، ببخش که یادمان دادند فقط برای تشنه به آب بودنت بگرییم.»
کد خبر: ۵۴۶۳۵۲ تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرویز پرستویی تاسوعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: به غزه پشت نکردیم

اردوغان با بیان اینکه جهان اسلام در آزمون غزه پیروز نشد، تاکید کرد که کشورش به غزه پشت نکرده و از برادرانش در آنجا حمایت کرد.

به گزارش ایسنا، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز یکشنبه و طی سخنرانی در استانبول گفت «جهان اسلام در امتحان غزه موفق عمل نکرد و لازم است یک خودانتقادی علنی صورت گیرد».

اردوغان در ادامه گفت ترکیه «به غزه پشت نکرد و از برادرانش در آنجا حمایت کرد».

رئیس جمهور ترکیه در تلاش برای پاسخ به انتقادات درباره رویکرد این کشور در قبال غزه گفت: «ترکیه با همه ظرفیت‌های خود از برادرانش در غزه دفاع می‌کند و دروغ‌ها و تلاش‌ها برای عوام‌فریبی نمی‌تواند بر این حقیقت سرپوش بگذارد.»

اردوغان ضمن انتقاد از دیدگاه جهان اسلام گفت: «ما باید اعتراف کنیم که جهان اسلام از این آزمون به خوبی عبور نکرد.»

او گفت: «هر چه جهان اسلام زودتر خودانتقادی را به صورت علنی انجام دهد، برای مردم فلسطین و کل امت اسلامی بهتر خواهد بود».

رئیس جمهور ترکیه عنوان داشت، مسلمانان امسال به دلیل اتفاقاتی که در غزه و سرزمین‌های اشغالی فلسطین می‌گذرد، با قلبی آکنده از اندوه از ماه مبارک رمضان استقبال کردند.

او در اظهارات خود یادآور شد که میزان کمک‌های بشردوستانه ارسالی از ترکیه به غزه که از مرز ۴۰ هزار تن عبور کرده و این کمک ها ادامه خواهد داشت.

اردوغان گفت: «ترکیه همچون گذشته است و به هیچ یک از برادران خود پشت نکرده است. ترکیه امروز با همه ابزارها از برادران خود در غزه حمایت می‌کند».

رئیس‌جمهور ترکیه اظهار داشت رژیم صهیونیستی تنها نیست و آن عبارت است از «معادله‌ای متشکل از ده‌ها حامی که پشت آن ایستاده‌اند».

او با حمله مجدد به رژیم صهیونیستی گفت به‌رغم تلاش‌های دیپلماتیک انجام شده، با توجه به «فساد، گستاخی و قانون‌شکنی اسرائیل» این تلاش‌ها تاثیر مورد انتظار را نداشتند.

اردوغان اخیرا نیز گفته بود ترکیه یکی از کشورهایی است که بیشترین حمایت را از فلسطین داشته و تندترین واکنش را درباره رژیم صهیونیستی از روز نخست حملات علیه غزه نشان داده است.

اظهارات اردوغان درباره حمایت گسترده کشورش از فلسطین در حالی مطرح می‌شود که به رغم فراخوان‌های بسیار برای قطع روابط اقتصادی کشورهای اسلامی و عربی با رژیم صهیونیستی و تحریم آن، طبق آمار و گزارش رسانه ها، آنکارا و برخی کشورهای عربی همچنان روابط خود را با این رژیم حفظ کرده‌اند و ترکیه یکی از صادرکنندگان کالا به تل‌آویو به شمار می‌رود.

در همین راستا،«صالح ابو عزه» تحلیلگر فلسطینی در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس نوشت، در اکثر تظاهرات مردمی در ترکیه، معترضان خواستار توقف تجارت با رژیم صهیونیستی هستند.

او همچنین گفت سرویس‌های امنیتی ترکیه کمپین بازداشت تظاهرکنندگان حامی آرمان فلسطین را به راه انداخته‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توصیه‌های مفید برای تشنه نشدن روزه‌داران
  • شوخی بحث‌برانگیز سریال زیرخاکی با شیرازی‌ها
  • (تصویر) یک نکته خاص در تقویم ۱۴۰۳ که توجه‌برانگیز شد
  • اردوغان: به غزه پشت نکردیم
  • استوری تحسین برانگیز آرنولد برای هادی چوپان
  • واکنش علی کفاشیان به اکران فیلم پرویز خان
  • دمنوش‌هایی که باعث می‌شود هنگام روزه‌داری تشنه نشوید
  • شهرستان قصرشیرین شهر یادگار‌های برجای مانده از عشق خسرو به شیرین
  • ماجرای انتشار اسناد تخلف قابل تامل در مجموعه تحت مدیریت آیت‌الله صدیقی و سوالی مهم از آیت‌الله و دفتر او
  • آخرین سلام نوروزی ناصرالدین شاه