Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- جنايت جديد ائتلاف سعودي در الحديده، بي پاسخ نماند.

شليک 2 فروند موشک «زلزال-1» به مواضع سعودي ها
ارتش و کميته‌هاي مردمي يمن با دو فروند موشک بالستيک «زلزال-1» مواضع ائتلاف متجاوز در نجران را در هم کوبيدند.
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري آريا، ارتش و کميته‌هاي مردمي يمن دو فروند موشک بالستيک «زلزال-1» به سمت مواضع ائتلاف عربي به فرماندهي رياض در نجران (واقع در جنوب عربستان) شليک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


يک منبع نظامي يمني تأکيد کرد اين موشک‌ها که سه‌شنبه شب (ديشب) به سمت صحراي «اجاشر» در نجران شليک شده، به هدف برخورد کرده و خسارات جاني و مالي به ائتلاف متجاوز وارد کرده است.
ارتش يمن همچنين ديروز يک فروند موشک «بدر-1» به سمت پايگاه نظامي تازه‌تاسيس در «ظهران» شليک کردند.

حمله موشکي نيروهاي يمني به پايگاه نظامي عربستان
روز گذشته يمن يک پايگاه نظامي در ظهران عربستان واقع در جنوب غرب اين کشور را با موشک هدف قرار داد.
به گزارش شبکه تلويزيوني المسيره، يگان موشکي ارتش و کميته هاي مردمي يمن پادگان نظامي المستحدث عربستان در ظهران را با موشک بالستيک بدر 1 مورد هدف قرار داد.
به گزارش خبرگزاري اسپوتنيک، نيروهاي يمني يک فروند موشک بالستيک «بدر 1» به پايگاه مستحدث شليک کردند.
شمار موشک هاي بالستيک شليک شده از يمن به سمت عربستان تاکنون به 197 فروند رسيده است.

جنايت جديد ائتلاف سعودي؛ شهادت 18 ماهيگير يمني در الحديده
18 صياد يمني در حمله متجاوزان در درياي سرخ به شهادت رسيدند.
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از المنار، هجده صياد يمني در حمله متجاوزان در درياي سرخ به شهادت رسيدند.
در همين حال ديويد ميليبند رئيس کميته بين المللي نجات کنفرانسي خبري براي بررسي اوضاع انساني در يمن و به خصوص الحديده در منطقه باجل از توابع الحديده برگزار کرد. ميليبند در اين کنفرانس به شواهد برخي فجايع انساني در استان الحديده اشاره و تاکيد کرد خودش طي سفر به يمن در جريان اين فجايع قرار گرفته است. ميليبند گفت: جهانيان بايد از خواب بيدار شوند و فجايع انساني در يمن را ببينند. جهانيان بايد چشمان خود را باز کنند و ببينند امکان جلوگيري از فجايع انساني در يمن وجود دارد.
ميليبند در پايان کنفرانس خبري خود در اقدامي غيرمنتظره از پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران و نيز شنيدن سخنان اهالي الحديده که در محل کنفرانس خبري حاضر بودند، خودداري کرد. همين امر باعث شد برخي از حضار پيام خود را از طريق شبکه المنار براي جهانيان ارسال کنند. بر همين اساس مدير دفتر آموزش در منطقه باجل از توابع استان الحديده به خبرنگار المنار گفت: مجامع بين المللي صداقت ندارند و از واقعيت هاي يمن چيزي نمي دانند. بياييد واقعيت را از زبان ما يمني ها بشنويد. سازمان هاي بين المللي حقايق را تحريف مي کنند و آن را وارونه جلوه مي دهند.
همچنين ميليبند اعلام کرد در پايان سفر سه روزه خود به يمن که پيش از جلسه آينده شوراي امنيت درباره يمن انجام مي شود گزارشي از اوضاع واقعي غيرنظاميان در يمن را در اختيار کساني که آنها را طرف هاي بانفوذ در نيويورک خواند، قرار مي دهد.
 متجاوزان با وجود اطمينان از اين که سرنشينان قايق يمني صياد هستند مرتکب جنايتي شدند که به شهادت هجده نفر از آنها منجر شد.
وزارت حقوق بشر از چگونگي ارتکاب جنايت متجاوزان عليه صيادان اهل استان الحديده يمن خبر داد و اعلام کرد يکي از کشتي هاي جنگي متجاوزان قايق اين صيادان را که تعداد آنها نوزده نفر بود در آبهاي منطقه اي تفتيش کرد ولي چيزي در قايق آنها پيدا نکرد و پس از آن که به هويت آنها پي برد و مجوز صيادي آنها را مشاهده کرد به صورت ناگهاني به قايق آنها تيراندازي کرد و آن را به آتش کشيد و فقط يکي نفر از سرنشينان اين قايق زنده ماند و ماجراي حمله به قايق را که به شهادت هجده نفر از سرنشينان انجاميد روايت کرد.
متجاوزان در جنايتي ديگر يک صياد مسن يمني را رها کردند تا در برابر ديدگان فرزند و همکاران خود در دريا غرق شود و به آنها اجازه ندادند وي را نجات دهند.

قحطي، پنج ميليون کودک را در الحديده تهديد مي کند
سازمان «کوکان را نجات دهيد» هشدار داد بستن بندر الحديده، زندگي صدها هزار تن از کودکان را در به خطر مي اندازد.
به گزارش شبکه تلويزيوني الجزيره ، سازمان «کوکان را نجات دهيد» هشدار داد بستن بندر الحديده، زندگي صدها هزار تن از کودکان را در به خطر مي اندازد.
 سازمان «کودکان را نجات دهيد» اعلام کرد بر اثر افزايش قيمت مواد غذايي و سوخت در پي ازسرگيري حملات به شهر الحديده، قحطي  پنج ميليون و دويست هزار کودک را تهديد مي کند.
اين سازمان اعلام کرد هر گونه تعلل ورزيدن در کمک رساني غذايي و سوخت مي تواند به گسترش بي سابقه قطحي بينجامد.
اين سازمان که مقر آن در انگليس است، با انتشار گزارشي اعلام کرد: بستن بندر راهبردي الحديده ممکن است زندگي صدها هزار تن از کودکان را در معرض خطرهاي فوري قرار دهد و موجب آوارگي ميليون ها تن ديگر شود.
هله تورنينگ-اشميت (Helle Thorning-Schmidt) مدير اجرايي اين سازمان گفت «ميليون ها کودک نمي دانند وعده غذايي بعدي آنها چه زماني به دست آنها خواهد رسيد يا اصلا نمي دانند به دست آنها مي رسد يا خير.»
وي گفت «اين جنگ خطر کشته شدن يک نسل کامل از کودکان يمني را به دنبال دارد؛ کساني که با خطرهاي مختلفي از بمبها و گرسنگي گرفته تا بيماري هاي قابل پيشگيري مانند وبا مواجه هستند.»


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تحولات يمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | شلیک ۳۰ موشک توسط حزب‌ الله لبنان به شهرک‌ های صهیونیستی

الجزیره گزارش داد که حزب‌الله دست‌کم ۳۰ موشک به سمت «الجلیل الاعلی» و «اصبع الجلیل» شلیک کرده است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • آژیر خطر به صدا درآمد | شلیک ده ها موشک کاتیوشا به اراضی اشغالی + فیلم
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به اسرائیل
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به فلسطین اشغالی +فیلم
  • شلیک ده‌ها موشک به شهر اشغالی صفد
  • ببینید | شلیک ۳۰ موشک توسط حزب‌ الله لبنان به شهرک‌ های صهیونیستی
  • استراتژی جدید غرب برای تسهیل عملیات F-۱۶ در اوکراین
  • ترکیه رهگیری موشک‌ های ایرانی را تکذیب کرد
  • بن‌گویر: سال‌ها دربارهٔ ارتش اسرائیل به ما دروغ می‌گفتند
  • اندیشکده آمریکایی: روسیه خود را برای جنگ با ناتو آماده می‌کند