Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@10:40:09 GMT

وضعیت کیفی هوای امروز پایتخت؟

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۱۲۴۸

هوای تهران در حال حاضر با شاخص 80 در وضعیت سالم قرار دارد. ناطقان: محمد رستگاری معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران اظهار داشت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای تهران، وضعیت کیفی هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 مورخ 28 شهریور ماه با شاخص 97 در شرایط سالم قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران اظهار کرد: در این بازه زمانی وضعیت آلاینده مونوکسیدکربن با شاخص (22) پاک، ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون با شاخص ( 97) سالم و ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون با شاخص ( 97) سالم بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وضعیت کیفی ساعتی هوای تهران در حال حاضر نیز با توجه به اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران وابسته به شهرداری پایتخت با شاخص 80در وضعیت سالم است. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: وضعیت کیفی ، هوای سالم ، پایتخت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وضعیت کیفی هوای سالم پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خرمشهر در وضعیت بسیار ناسالم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در شهر خرمشهر با شاخص ۲۱۱ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت بسیار ناسالم قرار گرفت.
بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای تهران در وضعیت «پاک» قرار دارد
  • هوای تهران در وضعیت «پاک»
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای ۱۴ شهر خوزستان در وضعیت قابل قبول قرار گرفت
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • هوای این شهر در وضعیت بسیار ناسالم قرار گرفت
  • هوای خرمشهر در وضعیت بسیار ناسالم
  • وضعیت امروز هوای پایتخت در شرایط قابل قبول
  • ثبت آبی‌ترین آسمان در بجنورد/ شاخص کیفی ۱۹ شهر سالم و پاک است