Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:44:26 GMT

اسنوکرباز گیلانی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۱۳۱۱

اسنوکرباز گیلانی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یافت

رشت - ایرنا - حامد ذره دوست ورزشکار گیلانی به همراه تیم ملی اسنوکر ایران عازم مسابقات قهرمانی آسیا شد.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ششمین دوره رقابت های اسنوکر تیمی و هفتمین دوره مسابقات اسنوکر شش توپ انفرادی قهرمانی آسیا از عصر امروز (چهارشنبه) به میزبانی کشور قطر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سارنگ بزرگ چنانی افزود: تیم ملی اسنوکر ایران نیز عازم این رقابت ها شد که حامد ذره دوست ورزشکار شایسته و ملی پوش گیلانی نیز به همراه تیم ملی در این دوره از رقابت ها حضور یافته است.
وی ادامه داد: امیدواریم که این ورزشکار شایسته استان گیلان و 2 ملی پوش دیگر اسنوکر ایران در این دوره از رقابت ها بدرخشند و با ارائه بازی ها زیبا، بتوانند برابر حریفان قدرتمند خود به برتری و همچنین مقام کسب کنند.
ششمین دوره رقابت های اسنوکر تیمی و هفتمین دوره مسابقات اسنوکر شش توپ انفرادی قهرمانی آسیا، با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از قاره کهن که از امروز در دوحه قطر آغاز می شود، تا روز سوم مهر ماه سال جاری ادامه خواهد یافت.
حامد ذره دوست ورزشکار گیلانی سابقه قهرمانی کشور و قهرمانی آسیا ، نایب قهرمانی کشور و همچنین حضور موفق در مسابقات برون مرزی و بین المللی را در کارنامه ورزشی خود دارد و هم اینک نیز رنکینگ اول اسنوکر کشور را دراختیار دارد.
7285/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اسنوكر قهرماني آسيا گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی ،در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور نهایی رقابت ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و با این نتیجه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵الی۸اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.
نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6088727

دیگر خبرها

  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور