Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی نهاجا، در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس و برگزاری رژه ۳۱ شهریورماه و برای دومین سال متوالی، تمرینات جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش و هوافضای سپاه پاسداران برای ایجاد آمادگی جهت حضور در رژه نیروهای مسلح در پایگاه نهم شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس برگزار شد.

در این تمرین که با حضور امیر خلبان حمید واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش و دیگر فرماندهان و مسئولان برگزار شد، جانشین معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر ۸ سال دفاع مقدس و پاسداشت حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان و ایثارگری‌های همه ساله شاهد مراسم رژه باشکوه در سراسر میهن اسلامی هستیم که در این راستا تصمیم بر این شد رژه مشترک هوایی با محوریت پایگاه شهید عبدالکریمی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ یوسف صفی‌پور هدف از برگزاری رژه مشترک ارتش و سپاه پاسداران را نمایش اقتدار نیروهای مسلح؛ صیانت از آسمان ایران اسلامی و هم‌افزایی ارتش و سپاه عنوان کرد و افزود: این مراسم علاوه بر نشان دادن قدرت و ایجاد امید در کشورهای دوست و همسایه، به عنوان محور مقاومت، پیام روشنی به بیگانگان خصوصاً استکبار جهانی می‌دهد که چنانچه گوشه چشمی به خاک ایران عزیز داشته باشند طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در کسری از ثانیه جواب کوبنده از سوی جوانان این مرز و بوم دریافت خواهند کرد.

وی ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم گفت: در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی خلبانان تیزپرواز ارتش و سپاه پاسداران با اقتدا به مولایمان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام نشان خواهند داد که آماده جان‌فشانی در راه میهن عزیز اسلامی هستند.

گفتنی است تعداد ۹ فروند جنگنده اف ۴ و ۴ فروند میراژ نیروی هوایی ارتش؛ ۶ فروند سوخو ۲۲ سپاه، چهار فروند توکانو، سه فروند Y-12 و دو فروند بالگرد ۲۱۲ نداجا و سه فروند بالگرد شینوک نیروی زمینی ارتش در 31 شهریور همزمان با یگان‌های زمینی به انجام رژه هوایی خواهند پرداخت.

156 / 156 هفته دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش بندرعباس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی کل سپاه، مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق برگزار می شود.

این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام های حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903388

دیگر خبرها

  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • این ناو سپاه پاسداران وارد نیمکره جنوبی زمین شد /ناو اقیانوس پیما مجهز به موشک بالستیک است
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس