Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم در نهایت به تساوی رضایت دادند.

طرفداری- در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، ناپولی و ستاره سرخ بلگراد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به نقل از اسکای ایتالیا، پیوتر زیلینسکی، هافبک ناپولی در خصوص این مسابقه اظهار کرد:

خشمگین و ناراحت هستم زیرا برای پیروزی به صربستان آمده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و در پایان اشتباهاتی در ضربات پایانی مرتکب شدیم و نتوانستیم به خوبی موقعیت ها را به سرانجام برسانیم. سیستم جدید تیم را دوست دارم و شما در این سیستم می توانید کارهای زیادی انجام دهید. فقط ناراحتم که از فرصت هایمان بهره نبردیم و در واقع به اندازه کافی برای تمام کردن آنها خوب نبودیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه ستاره WWE به وین رونی در حضور او؛ چه بلایی سرت آمده؟!

درو مک اینتایر، ستاره WWE با چهره شکسته وین رونی شوخی کرد

وین رونی، اسطوره فوتبال انگلستان و باشگاه منچستریونایتد با حضور در ورزشگاه O2 Arena لندن از نزدیک شاهد یک رویداد بدون پخش تلویزیونی کمپانی WWE بود.

طرفداری | جمعه شب، کمپانی WWE در ادامه تور بریتانیا خود یک رویداد بدون پخش تلویزیونی را در لندن برگزار کرد. به جز مک اینتایر، ستارگان دیگری از جمله کودی رودز، قهرمان کمربند آندیسپیوتد WWE نیز در این رویداد حاضر بودند. همچنین علاوه بر وین رونی، آنتونی جاشوا نیز از دیگر چهره‌های ورزشی سرشناس حاضر در ورزشگاه بود.

در بخشی از این شو، زمانی که چشم مک اینتایر به اسطوره فوتبال انگلستان در ردیف اول تماشاگران افتاد، قهرمان سابق سنگین وزن WWE ظاهر وین رونی را دستمایه شوخی قرار دارد.

ما دو اسطوره بریتانیایی هستیم. من تنها بریتانیایی هستم که 3 قهرمانی جهان WWE را به دست آورده است. او هم فوتبال را ترکوند ولی مگر ما هم سن نیستیم؟ چه بلایی سرت آمده؟

در شرایطی که جمعیت از خنده روده‌بر شده بودند، رونی با لبخندی بر چهره به درو نگاه کرد. این نخستین حضور وین رونی در شوهای WWE نبود. تجربه قبلی حضور رونی در WWE به سال 2015 برمی‌گردد، جایی که او یک ضربه سیلی به صورت وید برت زد. لحظاتی قبل از این اتفاق وید برت با کنایه به وین رونی که به همراه پسرش در ردیف اول نشسته بود، گفته بود:

در این رینگ 2 مرد ایستادند که به راحتی می‌شود آنها را به عنوان قهرمان توصیف کرد، چیزی که قطعا گفتن آن برای وین رونی و منچستر یونایتد بیش از اندازه خواهد بود!

وید برت سپس به سمت وین رونی در کنار رینگ رفت که در صحنه‌ای ماندگار با سیلی اسطوره منچستر یونایتد مواجه شد. 

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد
  • میلان جانشین پیولی را انتخاب کرد: مربی سابق رئال
  • طعنه ستاره WWE به وین رونی در حضور او؛ چه بلایی سرت آمده؟!
  • پوچتینو: از سیتی بهتر بودیم و باید می‌بردیم
  • امپولی ۱ - ۰ ناپولی/ فصل کابوس‌وار پارتنوپی ادامه دارد + فیلم
  • حضور کیانو ریوز در فیلم کارگردان برنده 2 نخل طلای کن