Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گرامیداشت دهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، مراسم گرامیداشت سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد با حضور مسئولان، استادان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه و جمعی از دانشجویان بسیجی و خانواده‌های معظم شهدا در مسجد حضرت مهدی(عج) مجموعه فرهنگی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام سوری در مراسم گرامیداشت دهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، اظهار کرد: اوضاع امروز جامعه این‌ را نشان می‌دهد که زندگی مردم کشور بر الگوی حسینی نیست.

وی اختلاس، مسئولیت‌گریزی، بالا رفتن سن ازدواج، طلاق و ده‌ها انحراف و مشکل دیگر در جامعه را دلیل نبود شناخت درست امام حسین(ع) و قیام ایشان دانست، افزود: باید مردم و جامعه امروز زندگانی ائمه اطهار(ع) و اهل‌بیت را الگوی خود قرار دهند تا دچار انحراف نشویم.

وی با بیان اینکه شهدای مفقود‌الاثر در واقع گمنام نیستند و زنده‌اند، تصریح کرد: برخی از افراد در جامعه در جهالت خود را کشته‌اند و باید از اهل‌بیت مدد بگیریم تا مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/4082

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت