Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@04:06:56 GMT

اختلافات خانوادگی در کلاردشت قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۱۷۵۴

اختلافات خانوادگی در کلاردشت قربانی گرفت

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، قاسم عزیزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت 17 و30 روز دوشنبه 19 شهریور ماه در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه سقوط از ارتفاع و مرگ زنی در یکی از مناطق مسکونی شهر، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: مأموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، زنی جوان به‌علت نامعلوم از پشت بام منزل مسکونی‌اش به پایین سقوط و در دم فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کلاردشت، افزود: با حضور پزشکی قانونی و برابر نظریه اولیه پزشک، این زن که به علت برخورد جسم سخت به سر قبل از سقوط از ارتفاع به قتل رسیده که در این خصوص شوهر وی به اتهام قتل دستگیر شد.

عزیزی گفت: متهم به قتل در تحقیقات و بازجویی های اولیه پلیس ضمن اقرار به قتل، علت و انگیزه خود از ارتکاب به قتل را اختلافات خانوادگی با همسرش عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از تشکیل پرونده برای قاتل و تحویل وی به مرجع قضایی خبر داد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سقوط از ارتفاع قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» به نویسندگی دلارام موسوی و سروین کیانی با کارگردانی دلارام موسوی و تهیه‌کنندگی ژاله احمدی کبیر از اسفند ۱۴۰۲ در سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه رفته بود که برای دور دوم اجرا از ۱۷ اردیبهشت در تئاتر هامون به صحنه می‌رود.

سیما غلامی، محمدعلی براتی، علی حدادی، نیلوفر جبارزارع، علیرضا ولیپور، فرزانه سیری، محمد جهانشاهی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

«نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» داستان زندگی ۲ خانواده است که در اثر جنگ جهانی دوم به هم گره می‌خورد.

پیش‌فروش این اثر نمایشی و دیگر اطلاعات اجرایی به‌زودی اعلام می‌شود.

کد خبر 6091077 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • جشن خانوادگی «خداقوت کارگر» در مشهد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود