Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@16:28:17 GMT

سرانه فضای سبز اسفراین 50 درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۱۷۶۶

سرانه فضای سبز اسفراین 50 درصد افزایش یافت

به گزارش ایرنا جواد نوروزی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از سه طرح عمرانی شهرداری اسفراین افزود: این شهر از نظر سرانه فضای سبز در استان رتبه بالایی دارد و تلاش مدیران شهری برای حفظ و ارتقای فضای سبز، علیرغم مشکل کم آبی، نشان از حسن مدیریت آنان دارد.
وی خشکسالی، بحران کم آبی، حاشیه نشینی و انتقال صنایع آلاینده اسفراین به خارج شهر را از چالش های این شهر برشمرد و گفت: با توجه به خشکسالی و کمبود آب در شهرستان، استفاده از پساب فاضلاب شهری برای آبیاری فضای سبز و جداسازی آن از آب شرب شهری باید اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوروزی با بیان اینکه اسفراین با جمعیت 120 هزار نفری چهار نقطه حاشیه نشین دارد، افزود: دستگاه های متولی باید بر ساخت و سازها نظارت جدی داشته و از گسترش حاشیه نشینی که مشکلاتی به دنبال دارد جلوگیری کنند.
به گزارش ایرنا در این آیین سه طرح عمرانی شهردای شامل بهسازی بوستان جانبازان، بلوار سفیر امید و بهسازی بستر رودخانه مرکز شهر اسفراین با اعتبار 24 میلیارد و 260 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
شهر اسفراین 60 هزار نفر جمعیت دارد که در 60 کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی واقع است.
5132/7189
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت جنوب شرقی حاشیه نشینی خشکسالی شهرداری فضای سبز رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز شنبه در پی بارش شدید باران در شهرستان و همچنین اعلام وضعیت هشدار سطح قرمز در مناطق غربی کشور فرماندار ایلام عبدالصاحب نادری به همراه مدیرکل بحران استانداری و شهردار ایلام از معابر درون و برون‌شهری و روستاهای حاشیه شهر ایلام و سایر نقاط شهرستان بازدید کردند.

وی در حاشیه این بازدیدها ضمن عرض تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب تشیع و شکرگزاری نزول بارش رحمت الهی، تصریح کرد: خوشبختانه باتوجه‌به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های متولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.

فرماندار ایلام با اشاره به اینکه درعین‌حال باتوجه به حجم بارش‌ها در برخی معابر شهری شاهد آب‌گرفتگی مختصر هستیم، گفت: از شهروندان و همشهریان فهیم شهرستان تقاضا داریم تا کاهش میزان بارش‌ها از ترددهای غیرضروری در محورهای درون و برون‌شهری اجتناب کنند.

کد خبر 6096161

دیگر خبرها

  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • چرا در تهران قدیم خودروها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • مسجد و فرهنگسرا را چرا داخل پارک می‌سازند؟/ تهران خشک به بوستان نیاز دارد
  • پیام پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی بعد از توهین به هواداران زن پرسپولیسی
  • واکنش باشگاه سپاهان به حواشی مرد حاشیه‌ساز