Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حرم مطهر امام زادگان و بقاع متبرکه استان گیلان همه ساله میزبان عزداران حسینی در تاسوعا و عاشورای حسینی است و امسال نیز مراسم ویژه عزاداری این روزها با حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد.
وی افزود : آقا سید محمدنجفی و بی بی حوریه بندرانزلی، خواهر امام ، دانای علی و امام زاده هاشم در رشت، آقا سید محمد بند بن رودسر، آقاسید جلال الدین اشرف و آقا سید محمد آخوند مزار در آستانه اشرفیه، آقا ابوجعفر کیاشهر، سیدمحمد کیاکلایه لنگرود، بقعه متبرکه سبزه قبا در فومن، آقا سید ابراهیم گوراب زرمیخ، امام زادگان ابراهیم و قاسم آستارا، امام زاده محمد حنیفه رودبار .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله امام زادگانی که مراسم های ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اهمیت نماز ظهر عاشورا و احیاء نماز به عنوان مهمترین پیام عاشورا خاطر نشان کرد: تمهیدات لازم برای عزاداران حسینی به منظور برپایی نماز ظهر عاشورا در امام زادگان و بقاع متبرکه استان فراهم شده است.
طرح سوگواره بصیرت عاشورایی از اول ماه محرم با هدف تبیین جایگاه حکومت اسلامی و نقش ولایت فقیه در اداره جامعه اسلامی، بیان صحیح وقایع نهضت حسینی و روشنگری نسبت به خرافات و انحرافات و اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان خیراندیش در حوزه سیدالشهدا در 510 بقعه متبرکه و امام زادگان گیلان به اجرا درآمده است.
بر اساس آخرین آمار، استان گیلان دارای بیش از 900 بقعه و افزون بر سه هزار موقوفه و 20 هزار رقبه است.
7286 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان گیلان اوقاف و امور خیریه جامعه اسلامی عاشورا محرم رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور گفت: در بعد اقتصادی باید بتوان با محوریت استان‌های جنوبی کارهای بزرگی انجام دهیم و از ظرفیت غنی خلیج فارس برای اشتغال‌زایی ودرآمدزایی برای کشور استفاده کنیم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077178 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است