Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب‌الله که قرار است در سخنرانی شب دهم محرم به امور سیاسی و منطقه‌ای بپردازد، از مردم خواست در این شب با امام حسین (ع) تجدید بیعت کنند.

به گزارش صدای ایران از فارس، «سید حسن نصرالله» در مراسم عزاداری امام حسین (ع) در مجمع «سیدالشهداء» در ضاحیه جنوبی اعلام کرد در مساله فلسطین و رژیم «اسرائیل»، حق و باطلی آشکار وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، نصرالله گفت شب دهم محرم ویژه صحبت از امور سیاسی و کشور (لبنان) است و به دلیل شرایط حساس کنونی، در شب و روز دهم از طریق تلویزیون (ویدئو کنفرانس ) سخنرانی خواهد داشت.

دبیرکل حزب‌الله افزود مردم در روز دهم عاشورا می‌آیند تا با ابا عبدالله الحسین (ع) تجدید بیعت کنند. شهادت امام حسین (ع) صدای او را در هیچ روزی پنهان نکرد و امام از تمام دوستداران خود انتظار دارد با وی تجدید بیعت کنند.

واحد رسانه‌ای حزب‌الله با صدور بیانیه ای اعلام کرده است سید حسن نصرالله در چهارشنبه شب (امشب) راس ساعت هشت و نیم به وقت محلی (ساعت 22 به وقت ایران) سخنرانی می‌کند و در آن به موضوعات سیاسی لبنان و منطقه خواهد پرداخت.
شعار امسال حزب‌الله برای ماه محرم «ما ترکتُک یا حسین» (تو را رها نمی‌کنم ای حسین) است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سید حسن نصرالله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرمنطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی‌های اولیه از فرونشست میدان امام حسین (ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، گفت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

علیرضا نقوی افزود: زیرگذر امام حسین (ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب و فاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیرو‌های منطقه مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم
  • روایت ملاقات یک چهره ضد محور مقاومت با سیدحسن نصرالله + فیلم
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • دیدار کارگران با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد
  • کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند