Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عملیات نیرو‌های بسیج مردمی برای پاکسازی نقاط آلوده ادامه دارد و هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش در این محور ضربات سنگینی را متحمل شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، آخرین خبر‌ها از شمال استان صلاح الدین عراق حاکیست، عملیات نیرو‌های بسیج مردمی برای پاکسازی نقاط آلوده ادامه دارد و هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش در این محور ضربات سنگینی را متحمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع میدانی درگفت وگو با میزان به جزئیات عملیات در شمال استان صلاح الدین اشاره کرد و افزود: نیرو‌های تیپ ۵۱ بسیج مردمی با کمک نیرو‌های پلیس و فرماندهی مرکزی استان موفق به شناسایی گروهی دیگر از عناصر مخفی داعش شدند.

این منبع میدانی با بیان این که هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش در حومه شهر الشرقاط در شمال استان صلاح الدین شناسایی شدند، گفت: رهگیری تروریست‌ها با کمک نیرو‌های نفوذی و کسب اطلاعات آنان صورت گرفت.

وی تصریح کرد: نیرو‌های بسیج مردمی پس از دریافت اطلاعات به سرعت عملیات را از بخش شرقی (سه راهی جنوب شرقاط) تا روستای «العیثه» ادامه دادند و موفق شدند ده‌ها تله انفجاری را کشف و خنثی کنند.

این منبع میدانی افزود: نیرو‌های بسیج مردمی در محور دوم هم عملیاتی از بخش غربی و منطقه «اسدیره السفلی» به سمت روستای «عویجیله» انجام دادند و چند مقر تروریست‌ها را کشف کردند.

به گزارش میزان، درصورتی که نیرو‌های عراقی موفق به پاکسازی مناطق آلوده در این دو محور شوند، امنیت نقاط مرزی در حدفاصل شمال صلاح الدین تا جنوب استان نینوا به طور کامل تامین می‌شود.

شهر راهبردی الشرقاط از محور شمالی با استان نینوا، از محور شرقی با استان کرکوک، از محور غربی با بخش مرکزی استان نینوا و از محور جنوبی با شهر نفتی بیجی در ارتباط است؛ جاده اصلی بغداد به سمت استان‌های شمالی از حومه شهر الشرقاط می‌گذرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرهای عراق کربلا الشرقاط نینوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار نیروهای حشد شعبی عراق در شرق استان صلاح‌الدین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، نیروهای حشد شعبی در عراق موفق شدند یک عملیات امنیتی را در شرق استان صلاح الدین انجام دهند.

این نیروها وابسته به بخش اطلاعاتی سازمان حشد شعبی بخش شرقی استان صلاح الدین را به صورت گسترده بازرسی کردند.

نیروهای حشد شعبی اطراف رود دجله را نیز با هدف شناسایی عناصر خرابکار و ممانعت از نفوذ آن‌ها به بخش‌های دیگر تحت پوشش قرار دادند.

«صادق الحسینی» یکی از فرماندهان نیروهای حشد شعبی نیز به تازگی اعلام کرده است که این نیروها مسوولیت حمایت از خطوط انتقال برق را در استان دیالی برعهده گرفته اند.

وی افزود: تعداد زیادی از این نیروها با هماهنگی فرماندهی عملیات استان دیالی در بخش‌های مختلف آن برای مقابله با هرگونه اقدام خرابکارانه علیه خطوط انتقال برق مستقر شده اند.

الحسینی اضافه کرد: سازمان حشد شعبی تصمیم گرفته امسال برای حمایت از این خطوط انتقال برق تعداد نیروهای خود را در بخش‌های مختلف استان دیالی افزایش دهد.

کد خبر 6057018

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک جاده هراز؛ ترافیک نیمه‌سنگین و یک طرفه ماندن چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه شمال -تهران و جاده چالوس - کرج بسته شد
  • وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، ترافیک سنگین سمت شمال
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور؛ چالوس یکطرفه شد
  • استقرار نیروهای حشد شعبی عراق در شرق استان صلاح‌الدین
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس؛ مسیر‌های شمالی فاقد مداخلات جوی هستند
  • وضعیت ترافیک جاده های پر ترافیک نوروزی در کشور | ترافیک سنگین در محور چالوس | برف و باران در محورهای شمالی وجود دارد؟
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها و راه‌ها
  • ارسال محموله کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان