Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز- ایرنا- درحالی که سرپرست اداره‌کل هواشناسی خوزستان حداکثر دمای استان را 46 درجه اعلام کرده ، مردم خوزستان همچنان به برپایی باشکوه عزاداری های حسینی (علیه السلام) در روز تاسوعا مشغول هستند.

محمد سبزه‌ زاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا حداکثر دمای استان را 46.3 درجه و در شهرهای شوش و بستان عنوان کرد و گفت: شهرستان دهدز با حداقل دمای 23.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 درجه خنک ترین نقطه استان است.
وی دمای کلانشهر اهواز را بین 30 تا 46 درجه در نوسان اعلام کرد و گفت: شهرهای آبادان و دزفول با 92 درصد رطوبت ،حداکثر شرجی را دارند و بعد از آن شهرهای بستان با 91 درصد، شادگان با 88 درصد، ماهشهر با 87 درصد، اهواز با 85 درصد و هندیجان با 81 درصد شاهد این پدیده جوی هستند.
این عضو شورای اداری استان خوزستان با بیان اینکه جنوبی شدن جریانات جوی و افزایش رطوبت در نیمه جنوبی و بعضا مرکزی با شدت و ضعف تا فردا شب ادامه خواهد داشت، گفت: در همین مدت در بعضی ساعات افزایش ابر و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده به ویژه در ارتفاعات شمالی و شرقی پیش بینی می شود.
سبزه‌ زاری خاطرنشان کرد: استان خوزستان امروز بعضا طی ساعاتی وزش باد قابل ملاحظه و احتمال برخاستن گردوغبار محلی را خواهد داشت.
بر اساس این گزارش ، در حالی استان خوزستان شاهد گرمای 46 درجه ای و نیز پدیده شرجی است که مردم استان همچنان به عزاداری های روز تاسوعا مشغول هستند.
گفتنی است، بزرگترین تعزیه خوانی میدانی کشور ، فردا همزمان با ظهر عاشورا در شهرستان شوش برگزار می شودکه به عنوان یکی از گرمترین شهرهای استان اعلام شده است.

/6002/7148

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تاسوعا رطوبت خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد و خیزش گردوخاک پدیده غالب کرمان تا شنبه

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: تا روز شنبه وزش باد و خیزش گردوخاک مهم‌ترین پدیده‌های جوی در سطح استان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافرد، امروز_ پنجشنبه بیستم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز تا روز شنبه وزش باد و خیزش گردوخاک مهم‌ترین پدیده‌های جوی در سطح استان است.

وی با بیان اینکه طی این مدت با انتقال ریزگردها در برخی از مناطق به ویژه مناطق جنوبی و جنوب‌شرقی افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود، افزود: از ابتدای هفته آینده در اکثر مناطق جوی نسبتاً پایدار و آرام مورد انتظار است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیشینه و کمینه دمای شهر کرمان در ۲۴ ساعت گذشته را به ترتیب ۳۱ و ۱۵ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: لاله‌زار با دمای پنج درجه سانتی‌گراد سردترین و کهنوج با دمای ۴۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین خطه استان طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

کد خبر 751951

دیگر خبرها

  • کاهش موقت دما در یزد
  • وزش باد پدیده غالب استان اصفهان/ دما افزایش می‌یابد
  • وزش باد و خیزش گردوخاک پدیده غالب کرمان تا شنبه
  • ثبت رکورد گرمای هوا از غرب کره زمین به شرق رسید
  • یخبندان بهاری در کردستان!
  • دمای اصفهان تا ۵ درجه کاهش می‌یابد
  • وضعیت بارش و دمای هوا تا اواخر خرداد
  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • آخرین جزئیات بارش‌ها و دمای هوای تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
  • تداوم باد و باران در استان اصفهان/ تنش‌دمایی پیش‌بینی می شود