Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@09:45:00 GMT

کشف اجساد ۱۲ نوزاد در یک بیمارستان

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۲۰۷۹

کشف اجساد ۱۲ نوزاد در یک بیمارستان

حوادث رکنا: در پی شکایت‌های مردمی از نحوه رسیدگی به مادران باردار در یکی از بیمارستان‌های پایتخت کنیا، مقامات محلی در جریان یک بازدید سرزده جسد ۱۲ نوزادِ تازه فوت‌شده را در یکی از اتاق‌های این بیمارستان کشف کردند.

در بازدید غافلگیرانه مقامات کنیایی از بیمارستانی در نایروبی –پایتخت کنیا- جسد 12 نوزاد که در کیسه کاغذی و جعبه پیچیده شده بودند، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی انتشار این خبر، فرمانداری نایروبی دستور بررسی علت این رویداد ناگوار را صادر کرد. مایک سونکو، فرماندار نایروبی با انتشار پیامی در حساب کاربری فیس بوک خود ضمن ابراز تاسف از وقوع این ماجرا نوشت: «پس از دریافت شکایات متعدد درباره «غفلت و بی توجهی» کارکنان بخش زایمان بیمارستان پوم وانی در نایروبی به صورت کاملا ناگهانی از این بخش بیمارستان بازدید کردم. در این بازدید وحشتناک ۱۲ جسد نوزاد تازه متولد شده را که به شکل کاملا مرموزی مرده بودند و اجسادشان در جعبه و کیسه های کاغذی پنهان شده بود کشف کردم.»

به دنبال وقوع این ماجرا فرماندار نایروبی چند مقام و سرپرست بیمارستان را از سمتشان عزل کرد و هیئت مدیره را تعلیق و جایگزین کرد. او دستور داد اصلاحات فوری در این بیمارستان انجام و علت وقوع این رویداد بررسی شود.

در همین حال وبسایت کنیا استار نوشت: مقامات بیمارستان در توجیه اقدام غیرانسانی خود اعلام کردند 11 نوزاد تازه متولد پس از تولد به دلایل طبیعی بدون ضربان قلب فوت شدند و این به دلیل قصور کارکنان بیمارستان نبوده است. این در حالی است که مرگ طبیعی 11 نوزاد (به ادعای کارکنان بیمارستان) در بازه زمانی ۵ روزه (11 تا ۱۷ سپتامبر) قابل قبول نیست.

پیشتر شکایات گسترده ای از غفلت کارکنان این بیمارستان و عدم رعایت نکات بهداشتی در آن شده بود. بر اساس آمارهای بانک جهانی نرخ مرگ و میر نوزادان در کنیا 34 مورد در 1000 تولد است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دعوای شدید یک زن و مرد در پرواز هواپیمایى ماهان / مسافران چه گفتند! + فیلم

فوری / سقوط مرگبار تیر برق روی دسته سینه زنی در لار + فیلم

وقتی مامور پلیس، خودرو را برای گرفتن سلفی متوقف کرد +عکس

انتقام ناجوانمردانه سمیرا از زنان / او انتقام مطلقه بودنش را می گرفت

مردی دخترش راحله را برای مواد فروخت !

تجاوز بیرحمانه مرد ایدزی به 2 دخترش! + عکس

شلیک به پلیس بخاطر یک دستور! + تصویر

دستگیری استاد دانشگاه بخاطر جلوگیری از یک فاجعه!

مرحوم کافی مخفیانه به پای منبر خودش رفت +تصویر

باز شدن غربیلک فرمان به جای کیسه هوا+تصویر

فریده عاشق مرد همسایه شد / او برای ازدواج با او دست به هر کاری زد

این 2 زن تهرانی را می شناسید؟! / آنها پول پارو می کردند! + عکس

خانم مجری در برنامه زنده تلویزیون خودکشی کرد! + فیلم

بوکسور معروف نامزدش را به خاطر دوشیزه نبودن تکه تکه کرد + عکس 16+

ناگفته های آناهیتا از همخوابی اجباری با مردان خارجی !

اعترافات تلخ نفیسه 20 ساله درباره خانه فحشای خاله خانم! / پلیس فاش کرد

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار حوادث بیمارستان نوزاد اجساد جسد کنیا عکس فیلم دختر قتل اتوبوس ویدیو ها تهران تصاویر زندگی پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۲۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس

روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ گلستان اعلام کرد: ساعت ۴ صبح امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ در پی مراجعه حضوری به پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ انبارالوم مبنی بر شروع درد‌های زایمان یک مادر باردار ۳۲ ساله، بلافاصله کارشناسان فوریت‌های پزشکی بر بالین مادر باردار حاضر شدند.

 پس از ارزیابی‌های لازم متوجه قرار داشتن مادر باردار در مراحل زایمان شدند و با اقدامات درمانی صحیح و به موقع، زایمان در داخل آمبولانس اورژانس ۱۱۵ گلستان با موفقیت انجام شد.

بنا براعلام مرکز فوریت‌های پزشکی نوزاد دختر در سلامت کامل به دنیا آمد و پس از انجام اقدامات مراقبتی مورد نیاز، همراه مادر با علائم حیاتی پایدار به بیمارستان آل جلیل آق قلا منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کشف گور جمعی اجساد سوخته فلسطینیان در حیاط بیمارستان الشفاء
  • ۷۵ درصد نوزادان زنجان در سال گذشته از مادران زیر ۳۵ سال به دنیا آمدند
  • تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس
  • رژیم اشغالگر ۴۰۰ تن را در بیمارستان الشفاء اعدام کرد
  •  چطور فرزند بزرگتر خود را برای ورود نوزاد تازه متولد شده به خانه آماده کنیم؟
  • ۷۸ درصد نوزادان گیلانی در شهر‌ها متولد شدند
  • تولد ۶ نوزاد در هر شبانه روز در گیلان
  • وقتی اپراتور ۱۱۵ ناجی نوزاد در ایلام می شود
  • یک‌میلیون و ۶۰۰هزار نفر از جاذبه‌های مرکزی بازدید کردند
  • نوزادان حیات وحش را لمس نکنید/مسئولانه با طبیعت رفتار کنیم